antiloop Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Når du legger til sider under favoritter kommer det et ikon som hører til siden! Det kan ligge der noen dager men forsvinner etter en stund! hva kan gjøres for å beholde disse ikonene? Er så kjedelig med disse ikonene som kun er merket med en "E" (Explorer) !! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Noen som kan svare på dette?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 det er cache filer, som slettes etter noen dager, alt etter hvordan internett funksjoner er satt opp? ikke vet jeg egentlig, men det høres ut som en plausibel løsning? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 10 poeng til MrLee. Ikonene heter favicon.ico (hvis jeg ikke husker feil), og lar seg enkelt finne i cache mappa, og jeg pleier å lagre de som f.x. hwno.ico og legge de til snarveien manuelt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 hey, wadda ya know, jeg hadde rett i noe :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 skjønner ikke hva du snakker om jeg, de har jo et ark med en stjerne på alle sammen. :wink: Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 23:04, skrev Cursed:skjønner ikke hva du snakker om jeg, de har jo et ark med en stjerne på alle sammen. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå