SMR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) jeg klarte ved et uhell å slette en hel partisjon på 250GiB.... vet at det er mye programmer som kan finne tilbake data osv. men jeg vil gjerne gjennoprette hele partisjonen, og programmet må være gratis .. Endret 23. april 2006 av SMR Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Har du sletta er partisjon så er vel det lite du kan gjøre med det. :!: Cracke ? Forumet er imot piratkopiering, rapportert. Endret 23. april 2006 av linuxmakke Lenke til kommentar
SMR Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Har du sletta er partisjon så er vel det lite du kan gjøre med det. :!: 5972275[/snapback] nei, det er det ikke, og det sier mest om ditt kunskaps nivå kanskje Edit: greit, redigert! Endret 23. april 2006 av SMR Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Data som du har sletta kan du ikke oprette igjen, uten en eller anna form for backup. Når du har sletta en partisjon så e det ingen vei tilbake : ) Håper det ble lettforstålig Ha en god dag Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så skal dataene væra der enda hvis partisjonen kun er sletta og ikke formatert igjen etter, det skal vel også finnes programmer som kan finne tilbake dataene men veit ikke om noen, ihvertfall ikke gratis. Google litt så kanskje du finner Lenke til kommentar
SMR Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 det skal være fult mulig det, jeg har hvertfall kommet så langt med ett program... data_recovery.bmp Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det var ikke så langt. Du har lest teksten? Lenke til kommentar
SMR Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Det var ikke så langt. Du har lest teksten? 5972422[/snapback] jaja, derfor trenger jeg ett annet program.... Lenke til kommentar
SMR Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 æ træng faktisk litt hjelp her Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 "TestDisk is a powerful free data recovery utility! It was primarily designed to help recover lost partitions ..." http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
SMR Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 "TestDisk is a powerful free data recovery utility! It was primarily designed to help recover lost partitions ..."http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Har ikke prøvd det selv. 5979212[/snapback] det er nettop det programmet jeg prøvde som det er bilde far over, og det klarte ikke å gjennomføre pga. for full harddisk... Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Prøv denne Active@ Partition Recovery Lenke til kommentar
SMR Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 noen som vet hva som er grunnen til at test disk ikke funka? evt. hva jeg kan gjøre for å fikse det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå