darkness| Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Venstre "musetast" på touchpaden virker bare nå og da, gjerne først etter at jeg har trykket 3 ganger på den. Noen som vet om jeg kan få fikset det selv, eventuelt hva som må gjøres? Har hatt PC'en siden august 05 (Det er en acer travelmate 8103wlmi) og har ikke sølt noe på den. Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Det er vel i utgangspunktet en reklamasjons-sak eller hva det nå heter? Vet ikke om jeg hadde tørt å obdusere en laptop som ikke hadde runna året enda.. kommer jo ann på hordan musa er skrudd fast men på nyere maskiner må man vel opp med alt som er av plastikk for å få opp den ène skruen, og da forsvinner jo garantien like fort som skruene.. Er ikke noen reklamasjonsekspert men jeg hadde nok begynt med å ringe det stedet den ble kjøpt. Evt. mail. Endret 23. april 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Kontakt der du kjøpte den og krev gratis reparasjon. Reklamasjonsretten på fem år dekker produksjonsfeil. Jeg vet ikke om dette er produksjonsfeil eller slitasje, men uansett så er det innenfor garantitiden, så da skal butikken erstatte det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Har sendt mail til Acer for et par dager siden. Venter på svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå