Nattdyr Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 For noen uker siden, kjøpte jeg et D-Link AirPlus G DWL-G510 Trådløst nettverkskort (rev. C). Jeg installerte driverne som lå på CD-ROMen, og satte i kortet. Ingenting skjedde. Ifølge manualen skulle en "Found New Hardware Wizard" poppe opp, og la meg installere kortet. Det skjedde ikke. Så surra jeg litt rundt på Kontrollpanel, og fant et D-Link kort jeg kunne installere. Det var underlig nok USB-versjonen, enda jeg aldri hadde hatt noe slikt kort. Men det funket ikke. Jeg fikk en feilmelding: "Kortet kunne ikke starte - Kode 10". Jeg tenkte "det er jo naturlig, jeg HAR jo ikke et slikt kort!" Jeg surra rundt og prøvde å installere andre drivere og ditt og datt, men ingenting hjalp. Jeg sjekket "Plassering" når jeg så på kortet, og der sto det "ukjent". Det viser seg at PCen ikke vet hvor kortet befinner seg, men vet at det er der et sted, og bare går utifra at det er et USB-kort. Spørsmålet er: Hva kan være problemet? Hva kan være LØSNINGEN? Kan noen hjelpe meg? Hvis noen har noen spørsmål om problemet, bare spør. Og, er dette riktig del? Ble veldig usikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå