Space_Shoot Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hvordan i allverden greier dere å bruke blyant trikset på en duron? I mellom L1 broen er det jo ikke plass til noen blyant streker, de er jo nesten borti hverandre. Bruker dere mikroskop til å gjøre det? :?: Skal snart få en duron selv til å leke med Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 trenger ikke å se mellomrommet!!! Bare tegn oppå to og to l1 broer. Dem ser slik ut. ::::: bare ta blyant å tegn fra prikk til prikk (oppover.) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 øh, du må ikke få kontakt mellom to og to bruer da, så du blir nødt til å se mellomrommet. Lurte selv på hvordan faen det skulle gå når jeg begynte, men med en sånn derre trykkeblyant(0.5mm tror jeg) sak så gikk det faktisk helt flott. Ett mikroskop hadde sikkert ikke vært så dumt. Skulle gått på ungdomskolen så jeg kunne rappa ett :wink: Lenke til kommentar
Noty Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 kjøp en amd tordenfugl 1400 der slipper du å låse opp cpu Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 19:31, NO_TECH skrev:kjøp en amd tordenfugl 1400der slipper du å låse opp cpu nope, de feste av dem er låst Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 brukte en vanlig 'tykk' blyant, men faen som jeg skalv Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Skalv du? Du vet vel at det går an å viske ut å begynne på nytt? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg ville nå anbefale dere å bruke sølvmaling; de selger dem bl.a på Biltema og andre bilsjapper med relativt bra utvalg, en slags maling til å reparere brutte varmetråder i bakrutene med... fordelene er jo at du slipper å tegne opp igjen med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 15:02, Journeyer skrev:Jeg ville nå anbefale dere å bruke sølvmaling; de selger dem bl.a på Biltema og andre bilsjapper med relativt bra utvalg, en slags maling til å reparere brutte varmetråder i bakrutene med... fordelene er jo at du slipper å tegne opp igjen med gjevne mellomrom. Har hørt mange som sier dette, men i mitt tilfelle er det bare tull. Har tegnet en gang, det er over ett år siden nå. Ingen problemer her! Bruker faen ikke 250 kr på det der! "Reparerer" ikke noe som funker Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Joda, det kommer nå uansett an på hvor ofte du tar av kjøleren og tar ut brikka selvsagt. Uansett betalte ikke jeg "mer enn" 150 spenn for ett glass. :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Clas Ohlsson har 8 x forstørresesglass til 20 - 30 kr og det finnes vel bly ned til 0,3mm. Jeg må gjøre dette hver gang jeg forandrer Vcore, så jeg har kutta en 0,5mm "slisse" i et gammelt kredittkort (Goop-kortet mitt) Trodde det var lurt, men det var det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå