Hallomann Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg har litt problemer med å åpne porter på den nye routern min. Må åpne noen porter for bitlord, men veit ikke helt hvordan jeg gjør det. hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg. Mvh Hallomann:D Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Her ligger det mange guider for å åpne porter i routere <--- Klikk her Har brukt siden selv og har gode erfaringer med den Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Se på den her guiden, er ikke samme router, men trur den er nesten helt lik (vis jeg husker rett ) Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 jeg får alt til, helt til jeg kommer til Virtual Server IP. hva skal d stå deR? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg får alt til, helt til jeg kommer til Virtual Server IP. hva skal d stå deR? 5975509[/snapback] Ip adressen til PC'en din tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå