kimrene Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hvordan kan jeg finne ut om jeg har cl2 eller cl3, rambrikken altså?? :???: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 står vanligvis i BIOS... ellers kan du skaffe sandra eller lignende programmer som viser CAS latency på brikkene dine hvis du har mulighet for det står det også i de fleste tilfeller fysisk PÅ brikkene _________________ [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-10-01 15:02 ] Lenke til kommentar
kimrene Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 det står ikke PÅ brikken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: xthal skrev (2002-10-01 15:02):står vanligvis i BIOS...ellers kan du skaffe sandra eller lignende programmer som viser CAS latency på brikkene dinehvis du har mulighet for det står det også i de fleste tilfeller fysisk PÅ brikkene Har cl 2 ram brikker, Men i bios står det cl 3 på min pc. Manualen min annbefaler å bruke cl 3 instillingen i bios. Manualen sier at du "kan" få stabilitets problemer med cl 2. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 I BIOS finner du det, der kan du og endre CAS'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå