Wackee Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! 1. Har XBMC og under programmer og finner eg alle programmene eg har under F:/Apps bortsett fra Avalaunch og EvolutionX. Men når eg connecter gjennom FPT finner eg de under Apps... What can i do? 2. Blir det betre overføringshastigheit viss eg brukar ein kryssa kabel enn gjennom router? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) 1. Se i mappene til Avalaunch og Evolution om .xbe-filene heter default.xbe. Meiner de må hete det for at den skal finne de. Avalaunch gir ofte xbe-filen et annet navn, da den ikke trenger hete default.xbe for at den skal kunne boote den opp som dashbord. 2. Nei. Meiner det skal gå kjappere hvis du bruker Qwix opp mot avalaunch, men hastigheten TIL xbox er ofte elendig. Endret 23. april 2006 av dobbelmann Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hei! Skiftet namn til default.xbe, still nothing... Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Når du ser i ftp at de fortsatt er der: ligger default.xbe i mappa som dette: f:/Apps/Avalaunch/default.xbe ? Den må ikke ligge i f:/Apps/Avalaunch/mappe2/default.xbe mappe2 er et eksempel, den kan ikke ligge i undermapper, tror ikke xbmc ser lenger enn til den første mappa, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Når du ser i ftp at de fortsatt er der: ligger default.xbe i mappa som dette:f:/Apps/Avalaunch/default.xbe ? Den må ikke ligge i f:/Apps/Avalaunch/mappe2/default.xbe mappe2 er et eksempel, den kan ikke ligge i undermapper, tror ikke xbmc ser lenger enn til den første mappa, er ikke sikker. 5982433[/snapback] Joda, den ligger i: f:/Apps/Avalaunch/default.xbe Ser at alle andre program har det samme! Med defaut fila i hovedmappen. Du har rett i at XBMC ikkje søker etter filer under den første mappa.. men det kan man stille inn i setup fila Så da var jeg like langt igjen da Lenke til kommentar
mago Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 manual http://manual.xboxmediacenter.de/wakka.php?wakka=Index TROUBLESHOOTING TIPS: If you are experiencing all kinda weird problems using an updated version of XBMC it is always a good idea to delete the XBMC´s "SaveGame" using the Micro$oft Dashboard. Alternatively, just delete the E:/TDATA/0face008 and E:/UDATA/0face008 dirs. This is especially important if you are updating from quite an old version. To avoid problems you should also check - with every new release - if the included XboxMediaCenter.xml has been changed significantly. You should then update your own customized XboxMediaCenter.xml accordingly. If using XBMC as Dashboard, don´t forget to update the files on DRIVE ´C´. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå