henbruas Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvilken av disse er best til å spille med? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Begge er veldig bra til å spille med og jeg tror ikke du merker noe særlig forskjell på de to. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er vel egentlig smak og behag, jeg synst Logitech er best. Men med tanke på tekniske spesifikasjoner så er nok Copperhead best sammenligna med Diamondback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Copperhead vil nok vinne den duellen. Den er som nevnt den som har best tekniske spesifikasjoner og er også den nyeste av de to. Jeg sitter med en copperhead og er MEGET fornøyd. -Go for it! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Begge er utrolige gode til gaming! Men tror Copperhead er den beste, men trokke det er store forskjellen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Syns faktisk Diamondback`en er bedre å holde i, mye bedre, har sammenlignet med copperhead, og han innrømmer selv at diamonback er bedre å holde i, flere andre kamerater av meg som er enige også.. Ville kjøpt Diamondback, har sjøl diamonback, og når den blir ødelakt med tia, blir det nok en nye diamonback.. Knall fornøyd.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Diamondback er konge. Ikke no mer å si om den saken.. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Diamondback er konge. Ikke no mer å si om den saken.. 6011115[/snapback] No var du kanskje litt skinnhellig? Lenke til kommentar
4n4rk1 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 sitter her selv med Copperhead, den er rå! den vil jo alltids være hakket over Diamondback da, med 1600 dpi vs. 2000 dpi men Copperheaden er en utrolig god mus å game med har ikke prøvd Diamondback, så vi får nøye oss med litt skryt om Copperhead løp å kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå