Gå til innhold

Virker denne til spill(HP dv5102)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjøpe en maskin som har et så dårlig skjemkort når du spiller?

Det lagger og lagger i dårlig oppløsning du blir bare irritert samt maskinen også har en prosessor som utvikler mye varme som igjen gir mye støy...

Nei dette er en maskin som ikke anbefales i det hele tatt fra min side!!

Lenke til kommentar
Men det er bare CSS jeg spiller, trenger jeg å gå mye opp i pris?

5971877[/snapback]

Det er jo ikke bare spill som teller, du vil vel ha en maskin med god battertid og lite støy bla annet men du bør nok gå opp et par tusen.

Litt synd da det i forrige uke ble solgt en veldig god maskin for 6990,- hos MPX.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Tror ikke CSS skulle være noe problem på x200, tror denne versionen av x200 har 128 dedikert minne i stedet for shared minne også, så lenge du ikke bryr deg om og spille med høy grafikk vil det gå bra.

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

Takker for alle svar, men nå har jeg faktisk funent en ny jeg vil ha :pdenne ASUS'en har bæreveske inkludert i prisen, og det hadde jeg tenkt å ha uansett. Tror ikke den er noe dårligere enn at den klarer CSS uten altfor mye lagg. utvider minnet til 1 Gb. Hva tror dere?

EDIT: skriveleif

Endret av edvinsen
Lenke til kommentar
Takker for alle svar, men nå har jeg faktisk funent en ny jeg vil ha :pdenne ASUS'en har bæreveske inkludert i prisen, og det hadde jeg tenkt å ha uansett. Tror ikke den er noe dårligere enn at den klarer CSS uten altfor mye lagg. utvider minnet til 1 Gb. Hva tror dere?

5972916[/snapback]

Huff NEI!!

Lenke til kommentar

5972916[/snapback]

Huff NEI!!

5973145[/snapback]

Skal bare ha en enkel og grei Pc som det GÅR å spille med, CSS er jo ikke akkuratt det mest krevende spillet. Forventer ikke at det skal være god grafikk, vet at det kommer til å bli dårlig! Men poenget er at jeg skal kunne spille med minst mulig lagg!

Lenke til kommentar

5972916[/snapback]

Huff NEI!!

5973145[/snapback]

Skal bare ha en enkel og grei Pc som det GÅR å spille med, CSS er jo ikke akkuratt det mest krevende spillet. Forventer ikke at det skal være god grafikk, vet at det kommer til å bli dårlig! Men poenget er at jeg skal kunne spille med minst mulig lagg!

5973654[/snapback]

Den siste pc'en du linket til har jo et intregret skjermkort. Vil nok ikke bli en hyggelig opplevelse å kjøre cs på denne.

|mEg|

Lenke til kommentar

Ingen av de du listet er spessielt gode til spill. Intregrert skjermkort kan du bare glemme hvis du skal spille (SiSM760GX / VIA UniChrome Pro). ATI X200 er ikke akkurat en sterk deltager heller, du vil nok greie å kjøre CS 1.6 glatt på det, men CS: Source tviler jeg sterkt på at du kan kjøre spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...