dTd Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! jeg har fått tak i et virus programm som heter f-secure anti-virus client security... men vis jeg skal spille bf2 på nettet så må jeg slå av brannmuren for ellers så finner den nesten ingen servere... kan noen hjelpe meg med å ordne innstillingene slik at jeg slipper å slå av brannmuren? takker for alle svar Lenke til kommentar
Marius12 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei! jeg har fått tak i et virus programm som heter f-secure anti-virus client security... men vis jeg skal spille bf2 på nettet så må jeg slå av brannmuren for ellers så finner den nesten ingen servere... kan noen hjelpe meg med å ordne innstillingene slik at jeg slipper å slå av brannmuren? takker for alle svar 5971323[/snapback] Brannmuren gjør bare jobben sin - . - Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 skjønner at brannmuren gjør jobben sin men det er en del sånne tilpassninger og sånn... noen som kan forklare hvor jeg kan stille inn brannmuren sånn at jeg slipper å ha den av Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du må finne den innstilling i brannmuren som gjør at den spør deg om du vil tillate ting og tang. Kanskje den er satt til å bestemme selv uten å spørre deg. Får du satt den til å spørre, så kan du fyre opp BF og svare ja fra muren når den spør om BF skal få lov til blabla. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 bf2 exe er tillat i programm kontroll opplegget men det er en eller annen innstilling i brann muren jeg ikke klarer å få ordnet slik at bf2 funker sikkelig på nettet med den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå