Vakta Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Har en maskin her som sliter med blåskjerm. En HP Pavilion t.350 no med XP home Jeg tok og av instalerte skjermkortet (FX 5200), rensket alt av drivere. Når jeg har installerer kortet igjen starter jeg opp maskinen, kommer inn i windows installerer nvida driver (81,85). Restarter maskinen kommer så inn i windows igjen, ny maskin vare oppdaget skjermkort Nvida FX 5200 går greit, men når den skal installere Video Capture så kommer blåskjermen Er dette skjermkort som er gåent eller er det driver konflikt. Hva begynner jeg med. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bluscreen viser en feilkode. Søk med den på google eller hos Microsoft så får du forslag til årsak og hvordan du kan løse problemet. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Bluscreen viser en feilkode. Søk med den på google eller hos Microsoft så får du forslag til årsak og hvordan du kan løse problemet. 5971200[/snapback] Ja, men jeg får ingen treff Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann Det viste seg at det var en konflikt mellom FX5200 skjermkortet Pinnacel studio 10. Eieren hadde akkurat instalert Pinnacel studio 10. Jeg brukte en litt eldre Nvida driver så fungerte den bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå