Gå til innhold

artikkelen: 7650 støtter ikke Bluetooth tale

Anbefalte innlegg

....har ikke villet involvere meg i drittkastingen som har vært mot Amobil, men må forsåvidt si meg litt enig at starten har vært langt fra....elegant. Og jeg blir litt provosert når jeg leser artikkelen som er nevnt i headingen. Altså, ser du etter bråk..så finner du bråk er det noe som heter. At 7650 ikke hadde støtte for Bluetooth handsfree har aldrig vært skjult, og er noe jeg (og de som har vært intresert) har vist siden annonseringen av den november 2001. Det å bruke et velkjent fakta som dette og blåse det opp som en story som skal påpeke noe skandaløst nyhet...er...er..bare så tullete og amatørmesig at jeg nesten ikke har ord for det. Artikkelen er forsåvidt grei den..hadde den kommet for 6 mnd siden. Det er jo som om dere skulle skrevet NÅ at T68i bare støtter 256 farger. Old news!!! Leiter du etter feil..så finner du feil..men raporter dem i tide ihvertfall!!

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanken bak denne artikkelen var vel mer å opplyse allmennheten om denne svakheten i 7650, enn å prøve å blåse opp en gammel nyhet. Jeg vil sammenligne denne artikkelen med Tonys forrige artikkel: "Småbruker av GPRS? Pass på!". GPRS-prisene har vært kjent i lengre tid, men det er allikevel interessant å peke på en bakside som trolig mange ikke er klar over. På samme måte tror jeg nok det var mange som ikke var klar over at 7650 ikke støttet Bluetooth handsfree.

Men jeg bøyer meg for at vinklingen i artikkelen kanskje var litt feil, og kunne tilsi at dette var en "nyhet"... Skal prøve å ikke la dette gjenta seg!

Ellers takk for tilbakemelding! :smile:

Lenke til kommentar

Denne telefonen har fått kritikk for at MMS fungerer utrolig dårlig, samt at kvaliteten på de digitale bildene er dårlige. Dette skriver dere ikke noe om. Jeg synes det er litt rart at dere gir den terningkast 6 uten å ha testet dette inngående. Det er tross alt hovedgrunnene for å kjøpe denne telefonen. Den ligger også for høyt i pris til å forvare karakteren synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...