Kimelimm Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg syns de er frekke som slimballer!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg syns de er frekke som slimballer!! 5971111[/snapback] Ja uff! De kommer og tar søppla vår! Hver uke! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) jeg syns de er frekke som slimballer!! 5971111[/snapback] Ja, er det ikke ergerlig at de kommer og robber søppelkassen din hver uke? De gjør en servicejobb akkurat som bussjåfører, postmenn, Rema ansatte, bankfunksjonærer, lærere osv. Og så har de den leie egenskapen at de også er mennesker, og av den grunn kan ha gode og dårlige dager. Hvis du bare slenger søppelen din rundt søppelkassen skjønner jeg om de blir sure. Endret 23. april 2006 av abrj Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Sjelden jeg slår av en prat med de, men helt sikkert helt normale mennesker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hadde søppelmenn gått til streik i et par uker ville hele samfunnet vårt flyte over av søppel. Setter pris på dem jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De har bokstavlig talt en dritt jobb da... Syns de er sexy alle mann jeg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De er vel som mange andre mennesker, kan uansett ikke dømmes som en gruppe. Står respekt av at de gidder å gjøre en jobb som mange andre kanskje ikke ville ha gjort. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) jeg syns de er frekke som slimballer!! 5971111[/snapback] Jeg synes at de er mennesker som gjør en utrolig viktig jobb, og privat er de akkurat som alle andre. Kan du ikke spørre oss hva vi synes om deg? Jeg har mye jeg vil få sagt. Endret 23. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 dei tjene veldig mye har eg hørt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Trådstarter har sikkert møtt på en litt grinete søppelmann. Alle kan da ha dårlige dager. Enkelte ( uansett hvor ) er jo litt småsur hele tida rundt andre folk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 dei tjene veldig mye har eg hørt? 5971329[/snapback] De tjener forholdsvis godt i forhold til at de er ufaglærte, men du blir nok ikke akkurat rik av det. Hets mot yrkesgrupper gir forørvrig warn, så dere bør holde dere på teppet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Alle kan da ha dårlige dager. 5971335[/snapback] Det vet nok trådstarter alt om. Bare se på postene hans, whining og ulovlig posting fra ende til annen. EDIT: Hahaha, han jukser i CS til og med. Endret 23. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 ehh, jeg tenkte at de er frekke i kjeften, kan jo bare gå forbi de, og de klikker helt og sier pell deg vekk Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Klart, hvis du har ett såkalt "dra-til-tryne", er ikke det så rart... Alle søplemenn jeg har møtt og sett har vært blide og hyggelige med mindre det har vært styrtregn og de omtrent har drukna når de henta ett spann. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kimmaq, du generaliserer ikke litt nå? Virker som om denne tråden er opprettet kun fordi en søppelmann så rart på deg/sa noe til deg. Søppelmenn er et yrke hvor det er alle slags folk. Hyggelige og uhyggelige. Akkurat som alle andre yrker. Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er jo bedre at de kommer å henter søpla enn at vi skal kjøre den langt vekk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 er det bra at de kjefter da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 er det bra at de kjefter da? 5971507[/snapback] Har alle søppelmennene du har møtt kjeftet på deg? Er det uten grunn at de har kjeftet på deg? Tror du samme personen ville kjeftet på deg om han hadde jobbet bak disken i nærbutikken? Eller omvendt; ville mannen bak disken i nærbutikken kjeftet på deg om han hadde vært søppelmann? Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ehh, jeg tenkte at de er frekke i kjeften, kan jo bare gå forbi de, og de klikker helt og sier pell deg vekk 5971392[/snapback] Ja, nå du kikker oppi søppelbilen og står i veien. Ikke vær så overasket gutt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) å si at alle søppelmenn er kjipe og frekke etter å ha snakket med en eller to av dem, er like dumt som å si at alle brukere på diskusjon.no er korttenkte fjortisser etter å ha snakket med kimmag. spar oss. Endret 23. april 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå