vega77 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Instalerte mitt nye Gigabyte GA-K8NF-9 (sockt 939) hk igår. Til å begynne med funket det integrerte nettverkskortet. Men etter att jeg hadde oppdatert pc'n var det dødt. Har prøvd å reinstallere etterpå uten at det hjalp. Noen som har opplevd lignende ? Sender en det tilbake er det vel typisk at det da plutselig funker igjen også må en betale diverse test gebyr eller "krige" med butikken.... Satte i ett pci nettverkskort og da funket det selvfølgelig. Mne vet jo ikke om hk'et er helt å stole på når det integrerte nettverkskortet ser ut til å ha tatt kvelden etter få timers bruk........ Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 reset din bios mulig det hjelper Lenke til kommentar
canbra Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg opplevde akkurat det samme. Nå hadde jeg masse problemer med maskinen jeg bygde - med dette hovedkortet og AMD 4400x2 + få det til å funke med XP Pro. XP Pro fant ihvertfall nettverkskortet, men funket så dårlig at da jeg fikk tips om å forsøke XP Home - gjorde jeg det. Windows fungerte da fint, men nettverkskortet var BORTE. Satte i 3COM PCI kort - og nettverket fungerte. Enden på visa ble likevel at jeg fant ut at kortet ikke var kompatibelt (rev. 1.1) sammen med 7900GT kortet jeg satte i - og jeg bytter nå til et annet kort. Hvor det innebygde nettverkskortet forhåpentligvis fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå