stian15 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har en type Aopen Midi tower og skal sette inn et plexiglass på sidedøren, noen tips...? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hmm... kanskje en liten LED vifte, en Lazer led inni maskinen... en snæxi farge... Alt dette finner du på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 takk skal du ha, du sjønner, jeg skal på lan-party på hellvik i romjulen så jeg må piffe den opp med noe... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 LAKK DEN! for all del lakk det støgge h#lvetet Lenke til kommentar
warlord Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det skader ikke å finne et kult motiv å dekorere kabinettet med heller! Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg har flammelakkert mitt, måtte bare prøve :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 kossn får du til sånne overganga mellom farga??? ("fade" frå svart til kvitt f.eks... ) ?? Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 ja eg e heil enig med doere. kabinettet er helt grått og stygt å se på, jeg har tenkt å skjære vækk den vippen øverst framme. har tenkt på å ha den svart eller mørkerød, hva synes dere...??? :smile: Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 21:45, skrev arve87:kossn får du til sånne overganga mellom farga??? ("fade" frå svart til kvitt f.eks... ) ?? Malingssprøyte eller sprayboks. Er du fornuftig, får du noen som virkelig KAN lakkere til å gjøre det for deg. -Rolf- Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 (fade), man legger de lyse fargene først og sprayer gradvis over med mørkere farger Lenke til kommentar
umy Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 22:14, skrev stian15:ja eg e heil enig med doere. kabinettet er helt grått og stygt å se på, jeg har tenkt å skjære vækk den vippen øverst framme. har tenkt på å ha den svart eller mørkerød, hva synes dere...??? :smile: den vippen fremme, mener du den blå greia på kanten? (jeg har maxi versonen av det toweret) isåfal kan du bare ta av fronten, og så ta av den blå greia, de sitter bare fast med no klips. du trenger ikke skjære det av :smile: Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 ja, nå har jeg skjært ut hullet til plexiglasset, nå mangler det bare å male greia. Jeg skal på hellvik på lanparty der, er det noen av dere som skal gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå