Lampeskjermen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Pink floyd - Us and them. Enkelt valg, nydelig sang. Betyr også mye for familien min, av grunner jeg ikke sier her Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 The Beatles - Yesterday den er alltid fin i begravelser :-) eventuelt AC/DC - Highway to hell Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Stan getz med fler; The girl from Ipanema Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Eric Clapton - Tears in Heaven The Beatles - Yesterday Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Turboneger "all my friends are dead" Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Team Antonsen testet litt div. musikk. Både "Fugledansen" og "Bombadilla Life" ga en litt munter stemning. Men. Fineste jeg veit om..det er delt førsteplass. Dream Theater - Eve The Corrs - No Frontiers Siden DT er favorittbandet ville jeg nok ønsket meg den. Nydelige lille sangen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dimmu Borgir - In Death's Embracement Lenke til kommentar
Gnon Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 det måtte vel blitt monty pythons evige klassiker fra "the life of brian", (always look on) the bright side of life, tett fulgt av Overworld theme fra zeldaserien, og helst noe klassisk til slutt, selv om jeg ikke er helt stødig på titler og komponister. vel, det er i alle fall bestillingen ved alder 17 år, tviler på at lista er lik når jeg (forhåpentligvis) runder 70. men "the bright side of life" er, og vil alltid være, et must. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 The F-Ups - Lazy Generation Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor We are the lazy generation No more standing out in line So good at wasting our time We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation Now (now, now, now, now...) We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation Now (now, now, now, now...) Stand up and shout We won't be there for you Hey, hey, hey, hey, hey, hey, lets go! We are the lazy generation They call us social mutations why You can just drop dead and die Nothing we do ever seems to matter Just like shit on a silver platter shines Yeah you know just where we stand Stand up and shout We won't be there for you Hey, hey, hey, hey, hey, hey, lets go! Stand up and shout We won't be there for you Hey, hey, hey, hey, hey, hey, lets go! We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation Now (now, now, now, now...) We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation Now (now, now, now, now...) Stand up and shout We wont be there for you Hey, hey, hey, hey, hey, hey, lets go! Stand up and shout We wont be there for you Hey, hey, hey, hey, hey, hey, lets go! We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation We are the lazy generation Now (now, now, now, now...) NOW! Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 End of the End paul mccartney Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 På en god dag med CC cowboys Minne folk på å leve leve! Don't stop me now med queen Tidens glad låt. Også postgirobygget låt, Den som har mest "Er det den som har mest når man dør, som vinner?" Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kiss-God Gave Rock And Roll to you! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Down - Jail Shinedown - Simple Man Opeth - Harvest Metallica - Welcome Home Testament - The Ballad Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lamb - Gabriel Portishead - Roads Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Porcupine Tree - How Is Your Life Today Porcupine Tree - Lazarus Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Wolfgang Riechmann - Wunderbar Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Iron Maiden - Journeyman Porcupine Tree - Lazarus Endret 6. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå