Krillekongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bura-Cha - Brothers. Er fra Fullmetal Alchemist. Mamma begynte å grine da jeg spilte den for henne. Sterk sang, hvis du leser teksten og vet hva serien handler om. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 melder meg på med Bjørn Eidsvår- eg ser jeg også. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Funeral For A Friend - Juneau (Acoustic) Har en fin klang Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen melodi skal spilles på min bortgang. Men på festen etterpå, kan det spilles hva som helst, for jeg bryr meg ikke. og jeg har ikke peiling på hvordan musikken har utviklet seg om 60-70 år. 7893666[/snapback] Du er evig optimist med andre ord? 7893711[/snapback] der sa du det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det som er så fint med mitt tilfelle er at om jeg døde idag, vet jeg at denne sangen hadde blitt spilt i begravelsen. Familien min vet at det er yndlingssangen min, og den passer utrolig bra til en begravelse, og som et anthem til livet mitt. *Freebird* 5976857[/snapback] Et år senere og jeg er like sikker. Tidenes forbanna sang. Passer spesielt godt da jeg sannsynligvis skal ha begravelsen i USA med en familie som for det meste er fra sørstatene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Brian Adams - Heaven AC/DC - Highway to Hell Guns'N Roses - Knocking on Heaven's Door Dream Theater - Spirit Carries On Helt klart! Eventuelt Dream Theater - Home. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Dette er et vanskelig spørsmål. Prøver meg med disse: U2 - Miracle Drug U2 - Beautiful Day Pink Floyd - Money Pink Floyd - Shine on You crazy Diamond U2 - With or Witout You U2 - Wake Up Dead Man Jokke med tourettes - Tomgang Pink Floyd - Echoes Ikke alle, selvsagt. Endret 8. februar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vamp - Tirna Noir. Skulle jeg valgt noe mer internasjonalt måtte det blitt 'Televators' av Mars Volta eller kanskje 'Under the Bridge'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Litt sært med Televators, vel? Selvmord/overdose-tema er creepy i begravelse. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hallucinogen - L.S.D. (World Sheet 0f Closed String mix) Endret 8. februar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
hds Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Oasis - Wonderwall, da kommer tårene trillene hos den ene personen som er i begravelsen min og det er presten. For akuratt da får han en kvist i øyet. Kanskje Baywatch theme sangen? Hva med Hercules introen(seff erstatte hercules med "Halvor"): "When the world was in trouble blablabla, only one man could save the day. His name was... Halvor" elns. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Lynyrd skynyrd - Freebird Radiohead - No surprises Sentenced - Lower the flags Dire Strait- Brothers In Arms The Doors - The End Johnny cash - Hurt Endret 8. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 - Johnny cash - Highway man Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 U2 - With or without you Radiohead - Let Down Five for Fighting - Superman and the grand finale; Slipknot - Surfacing FUCK YOU ALL! Running out of ways to run I can't see, I can't be Over and over and under my skin All this attention is DOING ME IN! FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVEN JUDGE ME! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror faktisk jeg ville hatt Alphaville - forever young spillt i min begravelse. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Håper jeg aldri kommer til å ha en begravelse, men hvis det av en eller annen grunn hadde skjedd alikevel tror jeg nok Mayhem - Funeral Fog hadde passet best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror faktisk jeg ville hatt Alphaville - forever young spillt i min begravelse. 7898374[/snapback] Kult, jentene kan samle seg ved hver sin vegg mens noen få tør å danse. Skoleball <3 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror det hadde blitt en av disse; The Beatles - Eleanor Rigby Slipknot - Wait and Bleed Black Sabbath - N.I.B Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Måtte nok vert Dust in the wind. Helst sunget av Will Ferrell ifra filmen Old School "Blue, you're my boy!!" Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 muligens Opeth - harvest eller Metallica - nothing else matters. sikkert mange pene sanger der ute men disse fortjener litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå