simenn Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 pink floyd - the great gig in the sky helst vil jeg at sam brown skal synge den, men om hun er død/jeg enda ikke har nok penger på begravelseskontoen min, så får en lokal superstemme ta seg av det. tror jeg drøyer det 10-20 år, though. har et par ting jeg skal gjøre før jeg dør. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Muse - Unintended Metallica: Nothing else matters Nelly Furtado: All good things David Grey: Sail away Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Øystein Sunde - Jeg kommer ikke på nettet Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Slipknot - Circle All that I wanted, were things I had beforeAll that I needed, and never needed more Kan vel si at jeg savner barndommen min ufattelig.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Øystein Sunde - Jeg kommer ikke på nettet 7890516[/snapback] Spilte du den for hamsteren også ? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Helt klart! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Turboneger skal bli spillt i min begravelse Endret 7. februar 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bob Dylan - Knocking On Heavens Door Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Marillion - Easter (den rolige delen) Bura-Cha - Brothers (utrolig vakker sang fra FMA) Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skulle gjerne tatt meg en trall selv i begravelsen min. Da dette ikke er mulig må jeg vel nesten velge Luxus Leverpostei - kjempebæsj eller Bare Egil Band - Arne Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Blir nok Ozzy med: Goodbye to romance, Dreamer og Mama I'm coming home Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Øystein Sunde - Jeg kommer ikke på nettet 7890516[/snapback] Spilte du den for hamsteren også ? 7890730[/snapback] Nope, Pogo fikk "Tears Don't Lie" av Mark Oh mens han vandret hen. Men det er ikke den værste sangen å reise med det heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen melodi skal spilles på min bortgang. Men på festen etterpå, kan det spilles hva som helst, for jeg bryr meg ikke. og jeg har ikke peiling på hvordan musikken har utviklet seg om 60-70 år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen melodi skal spilles på min bortgang. Men på festen etterpå, kan det spilles hva som helst, for jeg bryr meg ikke. og jeg har ikke peiling på hvordan musikken har utviklet seg om 60-70 år. 7893666[/snapback] Du er evig optimist med andre ord? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Et helt strykeorkester skal leies inn, og de skal spille den mest sørgeligste sangen som finnes. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 I min begravelse skal det spilles "Don't Worry, be Happy" med Bob Marley. Så skal hele familien røyke seg steine og prate skit. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Leonard Cohen - Hallelujah. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Det blir enten Rush - Marathon, eller Iron Maiden - Longest Day / Rime of the ancient mariner Endret 7. februar 2007 av nerf Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Metallica - seek and destroy" skal spilles i min begravelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå