hylo Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 The Doors - The End. Helt klart. 5970983[/snapback] støttes. 5976164[/snapback] Den er så bra at jeg blir emo av den. *kutte* Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Sleep4life: Hvis du blir skutt? :!: 5976293[/snapback] På gata er det heftig å bli skutt vettu. Man må bare overleve det et par ganger først. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 "Hammerfall - Glory to the brave". Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 I min begravelse er det mulig at jeg ville oensket The Mars Volta - Televators. 5976329[/snapback] Ææææææ, lurt. Samme her. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 hva med dimmu borgir - når sjelen hentes til helvete? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Det som er så fint med mitt tilfelle er at om jeg døde idag, vet jeg at denne sangen hadde blitt spilt i begravelsen. Familien min vet at det er yndlingssangen min, og den passer utrolig bra til en begravelse, og som et anthem til livet mitt. If I leave here tomorrow Would you still remember me? For I must be travelling on, now, 'Cause there's too many places I've got to see. [...] 'Cause I'm as free as a bird now, And this bird you can not change. Endret 24. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Sleep4life: Hvis du blir skutt? :!: 5976293[/snapback] På gata er det heftig å bli skutt vettu. Man må bare overleve det et par ganger først. 5976418[/snapback] :!: *dø av latter* Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Her er noen klare favoritter: AC/DC - Highway To Hell AC/DC - Hell Ain't A Bad Place To Be Black Ingvars - La Det Swinge Crematory - Resurrection (I håp jeg blir ressurected fra de døde :!: ) Dimmu Borgir - Det Nye Riket Isengard - Vinterskugge -------------------------------------------------------------------------------------------- Hvis du blir skutt Sleep4life så er denne sangen en kandidat: AC/DC - Shot Down In Flames :!: Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Meat Loaf - Bat Out Of Hell... Per 1995 var dette "offisielt" den 6. mest spilte sangen ved begravelser. Tror kilden er en bok ved navn "Top 10 of Everything" Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vinskvetten - Er da plass for han der oppe? E' da plass for han der oppe? Eller vert han henvist til han hin... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Lynyrd Skynyrd - Freebird Wont you flyyyyyyyyyyyy freeeeeeeeebiiiiiiiird *gitarsolo* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Men annen tanke... Bob Marley - No, women, no cry. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvis jeg blir skutt da må G-Unit - My Buddy eller G-Unit - Salute U Hvis jeg bare dør.... ......Mobb Deep feat. 50 Cent & Nate Dogg - Have A Party... :!: seriøst? The Notorius B.I.G. Feat The Game - 1970 Somethin' eller D12 - Revelation Dope - Die Motherfucker Die 5971691[/snapback] *vurdere * 5976113[/snapback] Hvis de kapper av meg hodet. Tony Yayo - They Call It Murda! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det som er så fint med mitt tilfelle er at om jeg døde idag, vet jeg at denne sangen hadde blitt spilt i begravelsen. Familien min vet at det er yndlingssangen min, og den passer utrolig bra til en begravelse, og som et anthem til livet mitt. If I leave here tomorrow Would you still remember me? For I must be travelling on, now, 'Cause there's too many places I've got to see. [...] 'Cause I'm as free as a bird now, And this bird you can not change. 5976857[/snapback] Den sangen er nyyydelig , en gitarsolo på fem minutter er aldri å forakte. Bye, bye, it’s been a sweet love. Though this feeling I can’t change. But please don’t take it badly, ’cause lord knows I’m to blame. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Helt klart Manowar - Heart of Steel Build a fire a thousand miles away To light my long way home I ride a comet My trail is long to stay Silence is a heavy stone I fight the world and take all they can give There are times my heart hangs low Born to walk against the wind Born to hear my name No matter where I stand Im alone Stand and fight Live by your heart Always one more try Im not afraid to die Stand and fight Say what you feel Born with a heart of steel Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Iron Maiden - The Legacy. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hmmm... Kanskje åge aleksandersen med lys og varme.... John lenon med all the people eller hva den heter Jonny cash med hurt... og de to som nevn tidligere "Eric Clapton-Tears in heaven" "Guns n' Roses-Dont cry" Endret 7. februar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Trist Tråd Bjørn Afzelius->Tusen Bitar Dire Strait->Brothers In Arms og Guns and Roses-> Yesterdays Får håpe det er en stund til enda Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bob Dylan - Caribbean Wind. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 The Doors - Riders on the Storm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå