Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Innstalert program, alt i stor skrift!


Anbefalte innlegg

Jeg innstalerte NVIDIA oppdatering siden Microsoft Update ba meg om det.

Nå er alt på pcen i stor skrift. Ingen ting passer til skjermen !

Jeg er skikkelig fortvilet, og håper på snarlig hjelp !

Har prøvd å avinnstalere, men det går ikke (finner den ikke under legg til/ fjern maskinvare) Jeg kan ingen ting om data, så håper at noen her kan hjelpe !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg innstalerte NVIDIA oppdatering siden Microsoft Update ba meg om det.

Nå er alt på pcen i stor skrift. Ingen ting passer til skjermen !

Jeg er skikkelig fortvilet, og håper på snarlig hjelp !

Har prøvd å avinnstalere, men det går ikke (finner den ikke under legg til/ fjern maskinvare) Jeg kan ingen ting om data, så håper at noen her kan hjelpe !

5970960[/snapback]

 

Hm, har du windows xp? Tror du kan prøve det samme om du har en annen versjon av windows:

 

Høyreklikk på desktopen og velg properties (det nederste valget hvis du har et annet språk en engelsk). Nå får du opp visuelle options for din PC. Gå til tabben som heter "appearence". Det skal være et valg om skrift-størrelse (Font size). Pass på at den er på "normal" or ikke "extremt stor" eller noe slikt.

Endret av Msandvik
Lenke til kommentar

Hvis den står på "normal" så er det rett og slett oppløsningen på skjermen din som er for lav. Det skjer ofte når man innstallerer nye nvidia drivere. Høyreklikk på desktoppen, velg "properties" og velg "settings"-tabben. Der kan du velge høyere oppløsning. Prøv 1024x768 og se om det hjelper. Pass på at du setter på 32 bits farger også hvis det er blitt forrandret.

Endret av Msandvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...