Gå til innhold

For en spoiler! Nå vil ikke jeg se filmen.


Skarstard

Anbefalte innlegg

Dette kommer fra en tråd om filmen Münich, som handler om terroristaksjonen under OL i 1972.

 

Utrolig bra film. Må kjøpes når den kommer på dvd!

 

Fikk en grov klump i halsen på slutten når terroristene skyter gislene.

 

Takk for den spoileren da! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se filmen...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser deg, og høyner med noe en idiot i paralellklassen klarte å si:
JEG VISSTE DET!

5970850[/snapback]

 

Yrkesfag?

5970875[/snapback]

I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over.

Lenke til kommentar
I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over.

Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over.

Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner.

5970913[/snapback]

 

:lol:

 

HAHAHA! Genialt :D

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner.

5970913[/snapback]

Du, nå roter du til ting. Følgende skjedde: Læreren forklarer at bioteknologi er å utnytte mikroorganismer, som sopp og bakterier, til forskjellige formål, f.eks. å lage medisin. Som optimisten han er, spør han om noen i klassen har eksempler på bioteknologi. Helt synkront sier ingen noe som helst. Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?»

Lenke til kommentar
Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?»

 

:!:

 

Ja, mikroen har vi jo brukt i baking i tusenvis av år :p

 

Det gjorde ikke akkurat saken bedre nei. Når læreren sier at det er noe som er brukt i baking i tusenvis av år, burde de fleste tenke i andre baner enn noe som er oppfunnet på denne siden av 1900 tallet :)

Lenke til kommentar
Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?»

 

:!:

 

Ja, mikroen har vi jo brukt i baking i tusenvis av år :p

 

Det gjorde ikke akkurat saken bedre nei. Når læreren sier at det er noe som er brukt i baking i tusenvis av år, burde de fleste tenke i andre baner enn noe som er oppfunnet på denne siden av 1900 tallet :)

5975191[/snapback]

Kan hende det var ment som en spøk...?

Lenke til kommentar
Vi (jeg og Skarstad) går i klasse (GK AF/AØF) med folk som skriver «semikolon» istedenfor «;».

Red.: Skal nevnes at jeg virkelig håper det var spøk, det med mikrobølgeovnen.

5976333[/snapback]

 

Slapp av! Det er mange som er dumme nok til å mene det alvorlig.. Spesielt flere i klassen min :D

Lenke til kommentar

Gikk i klassen med ei i Biologi på 2 kl allmenn som lurte om det var trærne som lagde vind.. De bevegde seg jo og da blåste det.. Hu kom med mange gullkorn i løpet av det året..

 

Jeg havna i biologi pga jeg ikke hadde nok timer på planen, det var meg og 11 jenter i klassen.. Så det var jo greit det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...