Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Dette kommer fra en tråd om filmen Münich, som handler om terroristaksjonen under OL i 1972. Utrolig bra film. Må kjøpes når den kommer på dvd! Fikk en grov klump i halsen på slutten når terroristene skyter gislene. Takk for den spoileren da! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se filmen... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jaja, alle kan ikke være interessert i historie :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg ser deg, og høyner med noe en idiot i paralellklassen klarte å si: JEG VISSTE DET! Endret 23. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg ser deg, og høyner med noe en idiot i paralellklassen klarte å si:JEG VISSTE DET! Du vinner. Endret 23. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg ser deg, og høyner med noe en idiot i paralellklassen klarte å si:JEG VISSTE DET! 5970850[/snapback] Yrkesfag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg ser deg, og høyner med noe en idiot i paralellklassen klarte å si:JEG VISSTE DET! 5970850[/snapback] Yrkesfag? 5970875[/snapback] I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over. Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner. Endret 23. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) I hodet, men i praksis drar han ned gjennomsnittet i en allmenn VK2-klasse. Han har mange gullkorn, som f eks hvem det egentlig var som angrep Vietnam, eller om den kalde krigen var over. Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner. 5970913[/snapback] HAHAHA! Genialt Endret 23. april 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Haha... Var vel jeg som sa det... hadde faktisk ikke fått med meg det... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Rart hvor mange idioter det er på allmenn. Ei jente i klassen min var overbevist om at mikroorganismer er en hovedbestanddel av mikrobølgeovner. 5970913[/snapback] Du, nå roter du til ting. Følgende skjedde: Læreren forklarer at bioteknologi er å utnytte mikroorganismer, som sopp og bakterier, til forskjellige formål, f.eks. å lage medisin. Som optimisten han er, spør han om noen i klassen har eksempler på bioteknologi. Helt synkront sier ingen noe som helst. Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?» Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja, det gjorde saken mye bedre. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja, det gjorde saken mye bedre. 5974980[/snapback] Nja, det var ikke akkurat meningen. Jeg ville bare ha det rett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?» :!: Ja, mikroen har vi jo brukt i baking i tusenvis av år Det gjorde ikke akkurat saken bedre nei. Når læreren sier at det er noe som er brukt i baking i tusenvis av år, burde de fleste tenke i andre baner enn noe som er oppfunnet på denne siden av 1900 tallet Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Han ymter videre med å si at bioteknologi har blitt brukt i matlaging, mer spesifikt baking, i tusenvis av år. En tanke går gjennom hodet til noen. Denne noen rekker opp hånda, og besvarer lærerens spørsmål med et eget: «Mikrobølgeovner?» :!: Ja, mikroen har vi jo brukt i baking i tusenvis av år Det gjorde ikke akkurat saken bedre nei. Når læreren sier at det er noe som er brukt i baking i tusenvis av år, burde de fleste tenke i andre baner enn noe som er oppfunnet på denne siden av 1900 tallet 5975191[/snapback] Kan hende det var ment som en spøk...? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Kan hende det var ment som en spøk...? 5976271[/snapback] Hvis du hadde kjent henne ville du ikke tvilt et sekund på at hun mente det alvorlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Vi (jeg og Skarstad) går i klasse (GK AF/AØF) med folk som skriver «semikolon» istedenfor «;». Red.: Skal nevnes at jeg virkelig håper det var spøk, det med mikrobølgeovnen. Endret 23. april 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vi (jeg og Skarstad) går i klasse (GK AF/AØF) med folk som skriver «semikolon» istedenfor «;».Red.: Skal nevnes at jeg virkelig håper det var spøk, det med mikrobølgeovnen. 5976333[/snapback] Slapp av! Det er mange som er dumme nok til å mene det alvorlig.. Spesielt flere i klassen min Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Gikk i klassen med ei i Biologi på 2 kl allmenn som lurte om det var trærne som lagde vind.. De bevegde seg jo og da blåste det.. Hu kom med mange gullkorn i løpet av det året.. Jeg havna i biologi pga jeg ikke hadde nok timer på planen, det var meg og 11 jenter i klassen.. Så det var jo greit det.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det blir jo som å si at det er en spoiler at Titanic sank på slutten av filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå