[LOST]Snik Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Noen som har testa den nye biosen til epox? http://www.hardware.no/nyheter/desember01/...x_8kha+_oc.html Kan det tenkes at andre produsenter kan slippe noe lignende? [ Denne Melding var redigert av: [LOST]Snik på 2001-12-07 23:13 ] Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Uansett er det svært hyggelig av havlparten av PCI kortene dine/mine brenner opp før du har lasta windows Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-08 00:24, Dollar skrev:Uansett er det svært hyggelig av havlparten av PCI kortene dine/mine brenner opp før du har lasta windows Om halvparten av PCI-kortene (og en masse $$$$) brennes opp er ikke så viktig. Det er mye viktigere med høy bus, så man får en raskere PC, og ikke minst en høyere skrytefaktor. :wink: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Har du sett denne: http://vr-zone.com/cgi-bin/vb/showthread.p...p?threadid=1208 Celly til 1000kr som kan få en hvert Athlon/P4 til å svette. Den går på 3 år gamle BX kort.. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: On 2001-12-08 00:24, Dollar skrev:Uansett er det svært hyggelig av havlparten av PCI kortene dine/mine brenner opp før du har lasta windows Det er vel ikke umulig at den nye biosen tilbyr lavere pci/agp-devider? Sånn rent teoretisk da :smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: Det er vel ikke umulig at den nye biosen tilbyr lavere pci/agp-devider? Sånn rent teoretisk da :smile: Du mener høyere ikke sant.........? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Quote: On 2001-12-08 19:18, PanzerFaust skrev: Quote: Det er vel ikke umulig at den nye biosen tilbyr lavere pci/agp-devider? Sånn rent teoretisk da :smile: Du mener høyere ikke sant.........? Jo, forsåvidt... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå