Gå til innhold

Skribent til PSP side

Anbefalte innlegg

PSPNett.com er en norsk side som er i oppstartsfasen. Side innhold og layout er ikke helt ferdig men jobbes med av vår dyktige programmerer. Siden er ute i Beta form og artikkler og filer blir lagt til hele tiden. Det er derfor viktig at personen som søker har PSP og interesse for å spille med PSP'en.

Vi søker en person som kan skrive spillanmeldelser for oss. Vi har allerede to dyktige skibenter som dekker det meste av generelle nyheter og guider men vi trenger også en som kan teste spill og gi dem en karakter. Personen må ha god rettskrivning slik at det hele virker profosjonelt.

Vi kan desverre ikke gi noen lønn for øyeblikket til noen av de som jobber med dette siden vi kun har hatt utgifter sålangt men om det blir noe overskudd vil vi selvsagt dele dette. Man skal heller ikke se bortifra at det er andre fordeller som også kan være ventende. Det er ihvertfall en god erfaring for folk flest.

Send inn mail till [email protected] eller legg igjen en beskjed i denne forumtråden.

Spørsmål og annet kan tas på MSN: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Eg likar ikkje å starte nye trådar, så eg fortsett bare med det oleeid har starta på.

Eg har nå overtatt PSPNett.com og skal prøve å få sida til å utvikle seg vidare. Men etter sommarferien så har det gått litt dårleg på sida, mange av oss har blitt opptatt, og me søkjer dermed etter nokon som kan vera interreserte i å skriva og/eller hjelpe til med sida på andre måtar. Og som sagt tidlegare i tråden er det ikkje noko løn til nå, men kven veit..

Du må ha:

* God tid til å skrive

* Gode skriftlige kunnskaper i norsk og engelsk

* Grunnleggende bilderedigerings egenskaper

* Litt html kunnskaper, er ikke så uhyre viktig denne

* Og god kunnskap om PSP

Dette og meir har eg allereie skreve her, og er det nokon som føler at dette kan vera noko for dei så er det bare å skriva ein epost til [email protected] eller ta ein prat med meg på msn: [email protected]. Skriv ein litt utfyllande søknad. Skriv om dine PSP-erfaringar og det kan vera lurt å legga ved ein liten tekst som du har skreve sjølv, om PSP helst.

Og til slutt, me treng ikkje bare folk til å skriva om PSP-nyhende, er du flink til å skriva omtalar av spel er det også bare å ta kontakt.

Og som eg skriv i artikkelen, ikkje nøl!

Håpar det er nokon som kan bli med på laget :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...