mirene Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvordan får jeg fjernet absolut ALT av info om ABC Bit Torrent ? Jeg prøver å reinstalere den,men den husker filer som var på nedlasting. Selv om jeg sletter hele ABC mappen der den er instalert. Er det noe mere jeg må fjerne ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Har du slettet den midlertidige nedlastingsmappen? Har du sjekket i registeret? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Som oftest når du bare sletter mappen der programmet er installert vil det være igjen informasjon i registeret, som du da må slette manuelt. Søk i registeret, og slett alt du finner, som har noen tilknytning til ABC. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Som oftest når du bare sletter mappen der programmet er installert vil det være igjen informasjon i registeret, som du da må slette manuelt. Søk i registeret, og slett alt du finner, som har noen tilknytning til ABC. 5970798[/snapback] Hvor finner jeg registerfilene ? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Du må inn i regedit. Dette gjør du ved å gå til 'Start - Kjør', og skrive regedit. Klikk på 'OK', og du er inne. NB! Dersom du ikke kjenner til hvordan du skal bruke regedit, bør du være veldig forsiktig med å fikle der. Er du uheldig, kan maskinen din stoppe å virke som normalt! Endret 23. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Prøv å kjøre CCleaner. Det er et lite, gratis program som fjerner gamle registernøkler og temp filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå