Delux Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hallo folkens jeg har nå annskaffet meg Battlefield1942, men har et problem...når jeg skal linke over internett joiner jeg (selvsagt) en server...men under "connecting" prosessen kommer det en "disconnetcted from server" error...vet dere hva dette kommer av????? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 oioi. nesten lik pc :smile: jeg har ikke testa full versjon bare demo men jeg får joina :smile: prøv en anna server. eventuelt patche spille ditt? det funker akkurat med min dobbel isdn... (128) *mumle* vil ha NGT *mumle* Lenke til kommentar
Delux Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 For å si det rett ut jeg driter i om du har samme pc som meg. Jeg prøver faktisk å få hjelp her! Tror du jeg bare har prøvd EN server?! Og tror du jeg ikke har oppdatert? Blir så forbanna! :@ [ Denne Melding var redigert av: Delux på 2002-10-01 15:26 ] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gidder ikke hjelpe deg når du driter i zandzpider sin PC :razz: Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har samme problemet og driter ikke i zandzpider sin PC. Vil du hjelpe oss? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 15:25, skrev Delux:For å si det rett ut jeg driter i om du har samme pc som meg. Jeg prøver faktisk å få hjelp her!Tror du jeg bare har prøvd EN server?!Og tror du jeg ikke har oppdatert?Blir så forbanna! :@<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Delux på 2002-10-01 15:26 ]</font> Og du tror folk vil hjelpe deg med den holdningen der?? Han kom med forslag, du behøver ikke å bite hodet hans av for det. Har du slått av firewall, virusprogram og slikt? Hadde en kamerat som sleit litt med samme problemet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 15:25, skrev Delux:For å si det rett ut jeg driter i om du har samme pc som meg. Jeg prøver faktisk å få hjelp her!Tror du jeg bare har prøvd EN server?!Og tror du jeg ikke har oppdatert?Blir så forbanna! :@ Sånne som deg skulle ikke fått noe hjelp her iallefall. Pokker heller om jeg gidder å hjelpe folk med sånne holdninger som du oppviser her. Jeg blir forbanna av sånne som deg! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jøss.. Hvem har kastet på ved :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ingen fare...jeg har en hel skog å ta av :razz: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 rart, det er AKKURAT den feilmeldingen man får når man prøver å komme online med warez versjonen.... ringer det en bjelle et sted i hodet ditt ? a) du har lastet det ned og er veldig dum... B) du har retail versjonen, gudene må vite hvorfor det går galt da... vet ikke helt hva jeg heller mest mot.. du oppfører deg som en bortskjemt dritt her, så jeg heller litt mot grunn a) Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 har du retail versjonen og bruker no-cd crack, vil du få "disconnected from server" som feilmelding. ee Lenke til kommentar
Delux Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 OKi da er det vel cracken som gjør det dah....får vel kjøpe det orginalt nå da....... PS: Herregud å dere tar det ille opp det jeg sa til han fyren! Det var bare det at jeg satt her med krampe for å linke over internett, og blei LITT skuffa når jeg fikk et sånnt svar.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 18:39, skrev AldaZar: Quote: Den 2002-10-01 15:25, skrev Delux: For å si det rett ut jeg driter i om du har samme pc som meg. Jeg prøver faktisk å få hjelp her! Tror du jeg bare har prøvd EN server?! Og tror du jeg ikke har oppdatert? Blir så forbanna! :@ <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Delux på 2002-10-01 15:26 ]</font> Og du tror folk vil hjelpe deg med den holdningen der?? Han kom med forslag, du behøver ikke å bite hodet hans av for det. Har du slått av firewall, virusprogram og slikt? Hadde en kamerat som sleit litt med samme problemet. Hvorfor gidder du å hjelpe en fyr som dette? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du kjøpt spillet eller er det en pirat? Hvis det er sistnevnte er det ikke noe rart at du disconnecter hele tiden... :smile: Bare lurte liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå