sindre2 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Bare les mer her! Endret 23. april 2006 av sindre2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Denne var stilig, men jeg anbefaler at du endrer tittelen på diskusjonen. Om jeg får tak i en gammel cpu så skal jeg nok prøve. Jeg har en gammel P-133 liggende. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 nyttig og nyttig... er en fin guide, må vel slenge meg rundt jeg også på dette. og som sjefen sier over meg forandre litt på overskrifta. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) For noen uker siden prøvde jeg å pirke av kjerna fra mitt avdøde X800PRO skjermkort. Kom ganske langt med å kutte over alle pinnen mellom PCB'et og kjerna med en kniv imellom. Men så plutselig sprakk kjerna som om den detonerte, og det sprutet tusenvis av små biter av kjerna som om det var glass. Jeg ble også helt svart på fingrene av det fine støvet. Jeg kunne dog se masse streker og firkanter i fresje farger inni kjerna da, det var litt tøft. Kjipt, men men. Hadde vært noe å hatt en R520 i nøkkelknipa Endret 24. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hadde jeg bare sett behovet for nøkkelringer. Nederst i nerdebagen jeg drar med meg hver dag ligger det to P3 SL4MF og en TB-A. Selv syntes jeg det ser mye bedre ut med gamle EDO brikker, men det er blitt ganske standard å se omkring. Endret 24. april 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg gjorde en slik en for noen måneder siden. Men jeg fjernet ikke pin'ene. Så, nå går jeg rundt med en P4 på 1.5 ghz. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Den minner meg litt om min nøkkelring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå