Ksungam Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 La inn et teit media-avspillingsprogram, som jeg slettet igjen med en gang. Men nå er alle mp3 filene mine med ikonet til det møkka-programmet! Noen som vet hvordan jeg får endret de til winamp-ikoner? Jeg har prøvd å gå inn på winamp preferences, og endre det der, men det hjelper ikke... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Gå til 'Utforsk', og velg 'Verktøy - Mappealternativer... - Filtyper'. Der sette du f.eks Winamp som standard MP3-avspiller. Nå vil da alle MP3-filene ha et Winamp miniatyr-ikon ved siden av seg. EDIT: Pleide å funke hos meg før, men ikke nå tydeligvis. Endret 22. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hvordan kommer jeg meg til Utforsk? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Fikk fikset det ved å først velge åpne alltid i media player, og så i winamp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå