Eplefe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Amaryllis. Nydelige damen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Interessant tråd... Litt synd de er menn egentlig, for hvis jeg skal dømme kun ut ifra bildene så skal jeg ærlig innrømme at jeg fant et par av de som ligger her attraktive. Dog, hvis jeg noen gang finner et kvinnfolk som ligner... 7931456[/snapback] Jeg posta jo nettopp et bilde av Selma Blair med fancy sveis! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hmm, har disse mennene tatt kvinnelige kjønnshormoner eller er de bare født slik? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Født slik, de fleste av dem. Det er ofså mange som bevisst velger å se androgyne ut, Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hmm.. er man kjønnsforvirret er man vel snarere transseksuell enn androgyn. androgyn er bare et uttrykk for appearance (kom ikke på det norske ordet), ikke noe psykisk.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Siden det er så mange som har postet bilder av gutter her kan jeg kanskje poste noen bilder av Kathrine Moennig. Synes hun er litt kul. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Gawd, ja. Jeg tenkte på det. Kathrine Moennig er HOT Endret 16. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bill fra Tokio Hotel er jo skremmende. Hadde jeg ikke visst det var en gutt, hadde jeg sagt hu var pen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sant, men han er også ganske pen. Eneste grunnen til at jeg liker / sier meg fan av Tokio Hotel, er på grunn av Bill. Liker ikke musikken, men liker han ^^ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) gutter som ser,kler og prøver å se feminine ut og oppfører seg deretter er gutter skal være barske tøffe og masse maskulinitet hehe, det er nå min mening ja Endret 20. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Leste tidligere idag at fler og fler kvinner finner seg spinkle gutter. Husker ikke hvor jeg leste det da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå