Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det jeg synes er skummelt er at jeg vil si hun til noe som er så pent. Han blir jo helt feil! Hva er grunnen til androgynitet? Ekstra x-kromosom (?) eller no? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Damer i boksershorts.... ahh yea...er jeg rar som syns det er digg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hva er grunnen til androgynitet? Ekstra x-kromosom (?) eller no? Usikker på hva du mener nå.. Androgyn stil er jo et valg folk tar. Det kan være mange forskjellige grunner for dette. Alt i fra opprørsånd til det å prøve å ha en stil som de føler representerer "true self". Men gutter som har mange biologiske feminine trekk har bla. antagligvis blitt utsatt for en del mindre testosteron enn det som er vanlig under svangerskap. Kan også være noe gener. (og jenter som har androgyne biologiske maskuline trekk har antagligvis blitt utsatt for ekstra mer testosteron enn det som er vanlig for dem under svangerskap...) Nå tegner jeg et veldig enkelt bilde av dette, er sikkert mer komplisert i realiteten. Damer i boksershorts.... ahh yea...er jeg rar som syns det er digg? 6482207[/snapback] Overhode ikke. Endret 13. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hva er grunnen til androgynitet? Ekstra x-kromosom (?) eller no? Usikker på hva du mener nå.. Androgyn stil er jo et valg folk tar. Det kan være mange forskjellige grunner for dette. Alt i fra opprørsånd til det å prøve å ha en stil som de føler representerer "true self". Men gutter som har mange biologiske feminine trekk har bla. antagligvis blitt utsatt for en del mindre testosteron enn det som er vanlig under svangerskap. Kan også være noe gener. (og jenter som har androgyne biologiske maskuline trekk har antagligvis blitt utsatt for ekstra mer testosteron enn det som er vanlig for dem under svangerskap...) Nå tegner jeg et veldig enkelt bilde av dette, er sikkert mer komplisert i realiteten. Damer i boksershorts.... ahh yea...er jeg rar som syns det er digg? 6482207[/snapback] Overhode ikke. 6482358[/snapback] Mener biologisk, ja...dreiv og lærte på ungdomsskolen at det var mulig å ha et utall mange x'er eller no, men bare en y...tror jeg. Hvilket er kvinnelig og mannlig kjønnskromosom eller no. Men jo, det med testosteron under svangerskap er nok ofte mer vanlig... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Damer i boksershorts.... ahh yea...er jeg rar som syns det er digg? 6482207[/snapback] Overhode ikke. 6482358[/snapback] Sweet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mener biologisk, ja...dreiv og lærte på ungdomsskolen at det var mulig å ha et utall mange x'er eller no, men bare en y...tror jeg. Hvilket er kvinnelig og mannlig kjønnskromosom eller no. Men jo, det med testosteron under svangerskap er nok ofte mer vanlig... 6483286[/snapback] Altså, det finnes bare 3 variasjoner av kjønnskromosomer. XX (normalt kvinne), XY (normalt mann) og XXY (varierer). Når jeg nå sier at XX normalt gir kvinne og XY normalt gir mann mener jeg at det finnes helt normale menn med XX og helt normale kvinner med XY (var faktisk ei kvinne som ble eksludert fra OL pga. hu hadde XY og det skulle vist gi henne fordeler ). Med andre ord, en mann med XX vil ikke automatisk være androgyn hvis det er det du sikter til. Ei heller vil XXY eller kvinne med XY gi slikt resultat. At noen er androgyne og andre ikke er rett og slett et resultat av forskjellig nivå på hormoner og variasjoner i ansiktet. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mener biologisk, ja...dreiv og lærte på ungdomsskolen at det var mulig å ha et utall mange x'er eller no, men bare en y...tror jeg. Hvilket er kvinnelig og mannlig kjønnskromosom eller no. Men jo, det med testosteron under svangerskap er nok ofte mer vanlig... 6483286[/snapback] Altså, det finnes bare 3 variasjoner av kjønnskromosomer. XX (normalt kvinne), XY (normalt mann) og XXY (varierer). Når jeg nå sier at XX normalt gir kvinne og XY normalt gir mann mener jeg at det finnes helt normale menn med XX og helt normale kvinner med XY (var faktisk ei kvinne som ble eksludert fra OL pga. hu hadde XY og det skulle vist gi henne fordeler ). Med andre ord, en mann med XX vil ikke automatisk være androgyn hvis det er det du sikter til. Ei heller vil XXY eller kvinne med XY gi slikt resultat. At noen er androgyne og andre ikke er rett og slett et resultat av forskjellig nivå på hormoner og variasjoner i ansiktet. 6483427[/snapback] Åja Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Fant noen flere bilder, men ingen anelse om hvem det er. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jaye Davidson: Cindy Crawford i en stil vi nok ikke akkurat er så veldig vant til å se henne i: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hah, hadde faktisk tenkt til å legge ut et bilde av Jaye Davidson før jeg så det siste innlegget. Ikke bare er han androgyn, men han spiller ganske så bra i Stargate også (Jeg har ikke sett han i 'The Crying Game' enda, men han spiller vel bra nok der også, ble vel nominert til Oscar og greier så) Endret 25. september 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
Campus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes det er rart at ingen har nevnt Phranc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fant en rosa boxer på lindex, med en grønn en med samme mønster. Jeg kjøpte dem, for de var fine. (OT: Torbjørn, jeg klarer ikke lukke døren, Atlas ligger midt i den. Dessuten gidder jeg ikke reise meg.) Androgynitet er digg, både på gutter og på jenter. Sånn seriøst, jeg tror det er en av grunnene til at jeg er bifil. Men jeg liker jente-jenter og gutte-gutter og. Jeg vet ikke, jeg. Androgynitet er uansett noe av det peneste ejg vet om ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jaye Davidson er rå, digga ham som Ra i Stargate. Synd han bestemte seg for å legge filmkarrieren på hylla til fordel for motebransjen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp. Han spilte faktisk bra i Stargate også. Kjenner jeg må få sett 'The Crying Game' snart. Den skal jo være veldig bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 mMmm... Mana er mr. Bowie også. *takke venninnen sin som åpna øya mine for Malice Mizer og Mana* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Placebo-fyren er jo ganske kjekk, selvom jeg foretrekker gutte-gutter. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Mana er hawt! Dette er første gangen jeg hører om/ser androgynitet. Dæven. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Uff, for en fæl tråd! Ødelegger hele hjernen min :o Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Namm namm, Selma Blair. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Interessant tråd... Litt synd de er menn egentlig, for hvis jeg skal dømme kun ut ifra bildene så skal jeg ærlig innrømme at jeg fant et par av de som ligger her attraktive. Dog, hvis jeg noen gang finner et kvinnfolk som ligner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå