Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Androgyne - den veldig kjønnsforvirrede tråden


Anbefalte innlegg

Du finner ikke penere androgyn enn Mana.

Wow! :wow:

 

Det der var faktisk pent!

Jeg kan forresten ikke tro at jeg glemte Yoshiki - Vedlagt et bilde av ham i hans velmaktsdager.

Og Shinya også, når vi først er i gang.

OMG! Er det mulig? Hadde aldri trodd dette var mannfolk hadde jeg ikke visst det fra før... Pent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
tror jeg skal gå til anskaffelse av et veldig fint tau imorgen... tror det, meg og et skap blir en bra kombinasjon

 

:whistle:

6091923[/snapback]

 

gjør det du, jeg skal gjøre det samme...

 

noen av disse "menna" var jo diggbare, hvor rart det nå høres ut.

men hu mana var jo dritsexy, hadde hun bare ikke vært mann :no: ...

 

Tror jeg må se nøyere etter på pene damer heretter, må sjekke at de ikke har en liten pinne i buksa... :p

Lenke til kommentar
noen av disse "menna" var jo diggbare, hvor rart det nå høres ut.

men hu mana var jo dritsexy, hadde hun bare ikke vært mann :no: ...

Hvis du ikke hadde visst at vedkommende var mann så hadde du vel syntes at vedkommende var diggbare... mao. egentlig så synes du de er det. :p

 

Men er strengt tatt ikke noe flaut å inrømme det, det er jo netopp det at de har feminine/kvinnlige ting som gjør at du synes det. :shrug:

 

Tror jeg må se nøyere etter på pene damer heretter, må sjekke at de ikke har en liten pinne i buksa... :p

Er strengt tatt ikke sååå vanskelig da. Gackt har ikke boobies, han har en tynn kroppsfassong men formen er ikke så veldig feminin, og du kan skimte adamsepelet hans. Forøvrig så er en huskeregel for dere som er så redde: asiatiske "kvinner" som har masse vestlige-feminine trekk bør dere være skeptiske til. Av en eller annen grunn så er det vestlige feminine idealet de følger(litt i motsetning til det asiatiske kvinner gjør). Rare greier.

 

Forøvrig, selv om de har feminine elementer så ser de jo ikke helt ut som damer heller. Stilen deres er svært forskjellig fra den damer flest har... Det er ikke transevetisme. (Vel, noen kjører det rimelig langt, Mana fks.) Uansett som det står et Brian Molko sitat på en av bildene: ""It's not actually the case that you're trying to look like a woman..."

 

 

Siden folk spurte etter flere bilder så poster jeg litt flere Kristen McMennamy. Fascinerende dame.

 

post-22017-1147513021_thumb.jpg

post-22017-1147513083_thumb.jpg

post-22017-1147513057_thumb.jpg

Er det bare jeg som synes hun ligner litt på Brian Molko på det siste bildet her?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Dette er en artig tråd. Jeg synes selv det er litt spennende med Androgyne mennesker.

Jeg møtte ett kjærestepar på gata i Göteborg en gang, og jeg klarte ikke se hvem av dem som var gutt og jente, før jeg hadde stirret litt for lenge på dem og oppdaget at en av dem hadde litt mer pupper enn den andre :p De hadde en litt goth/punk aktig stil og halvlangt hår begge to.. Tøft :)

Lenke til kommentar
Jeg finner Glam i Wig Wam fascinerende. Det er noe med væremåten. Tror han også går under androgynitet.

6110379[/snapback]

Tja... han går mer under en morsom parodi på glam rocken fra 70/80-tallet. Den hadde litt androgyne elementer, men slik jeg ser det så fokuserer den mer på overdådighet enn androgynitet. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Androgynitet handler ikke om å se ut som det andre kjønnet. (Transvetisme.)

 

...men om å blande feminine og maskuline trekk.

 

Mao. Offtopic. ;)

 

hmm... ossen kjønn? aner ikke

 

http://www.theesecondcouming.com/BreyerPOrridgeArtpiece.jpg

 

veit heller ikke med dette:

 

http://www.gbfam.com/negative/pics/kuvat/030105/030105_1.jpg

6472517[/snapback]

Vil tippe begge er gutt.

 

Førstnevnte var et dårlig dragqueen. (og blir egentlig offtopic :p)

Andre var vokalisten fra Negative

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Androgynitet handler ikke om å se ut som det andre kjønnet. (Transvetisme.)

 

...men om å blande feminine og maskuline trekk.

 

Mao. Offtopic. ;)

 

hmm... ossen kjønn? aner ikke

 

http://www.theesecondcouming.com/BreyerPOrridgeArtpiece.jpg

 

veit heller ikke med dette:

 

http://www.gbfam.com/negative/pics/kuvat/030105/030105_1.jpg

6472517[/snapback]

Vil tippe begge er gutt.

 

Førstnevnte var et dårlig dragqueen. (og blir egentlig offtopic :p)

Andre var vokalisten fra Negative

6480762[/snapback]

 

 

hehe, bare googla androgyn(elns) jeg

Lenke til kommentar
Hvorfor viser dere bare menn som ser ut som kvinner og ikke omvendt? Homser? Det er greit at kvinnfolk som ser ut som menn er stygge, men det fins faktisk mange som er pene.

6229884[/snapback]

Er i stor grad fordi det er det som det finnes mest av(på nettet i hvertfall).

Og ikke minst: Du er vant til androgyn stil på kvinner. Man må gå mye lengre i androgynitet i kvinner for at folk skal reagerer på det.

(Altså, for 50 år siden var jeans på jenter -> crossdressing. Things change.)

 

Hvis du vet om noen bilder selv så er det bare å poste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...