ultra-nerd Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 har hørt mange meninger om hvem som er best utav disse 2 CPU'ene. men hvem er egentlig best? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Diskusjoner om Intel om AMD har en tendens til å bli avsporet. Husk at det er produsenter, og ikke to cpuer det er snakk om. Fortell hva du skal bruke pcen til. Jeg anbefaler at du endrer tittelen på diskusjonen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Mener å huske i retningslinjene at du IKKE skulle lage slike tråder som dette, da kommer det mange feilaktige påstander og det blir bare krangel. De brukte til og med dette eksempelet her. Spesifisere spørsmålet ditt litt mer, og endre tittel. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Kan nesten bare stenge denne tråden! Tror de fleste er lei slike diskusjoner nå... Trådsatrter er også unøyaktig på hva han mener hva som er best Er det Watt vs watt, ytelse vs ytelse, pris vs ytelse, watt vs ytelse, osv... Det er 2 store aktører i denne bransjen, og begge gir valuta for penga! Min menig: I dag er det AMD, og i morgen er det Intel. Endret 23. april 2006 av Falcon_ Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kan nesten bare stenge denne tråden. Tror de fleste er lei slike diskusjoner... Trådsatrter er også unøyaktig på hva han mener hva som er best! Det er så mye å ta tak i at det ikke er morro... Watt vs watt, ytelse vs ytelse, pris vs ytelse, watt vs ytelse, osv... Det er 2 store aktører i denne bransjen, og begge gir valuta for penga! Min menig: I dag er det AMD, og i morgen er det Intel. 5975837[/snapback] Svar godt nok, spør du meg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 blir irritert av folk som starter flamewar-tråder utenom å komme med noe som helst først. er bare å sette folk opp mot hverandre. *klar-ferdig-gå, la flamewaren starte* moderator, steng denne tråden. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) du får en amd til 1000 kr brukt som er rask nok, ok til spill. det kan være en fordel å kjøpe cedar mill. mormor har lagt inn et par prescott bak blusen, gratis, varmt er det. vill du ha en. Endret 23. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 det kan være en fordel å kjøpe cedar mill. 5976488[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ikke folk bare svare på spm hans? hittil så kan alle være enige om at AMD sine cpuer er best i de fleste tester, husker ikke hva de er best til, og hva de er dårligst til men... dette kan til og med intel fanboys være enige med meg om. men etter det vi har sett av tester av den nye Intel prosessoren Conroe, tyder noe, eller kanskje mye på, at Intel kan ta tilbake Tronen snart Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg mener bestemt at Intel og AMD har de beste prosessorene Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 det kan være en fordel å kjøpe cedar mill. 5976488[/snapback] Hvorfor? 5976559[/snapback] det skal dere finne ut av selv Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ikke folk bare svare på spm hans? Jeg har svart så godt jeg kan Men du er kanskje en som er mest opptatt av ytelse? Eller kanskje pris/ytelse? Eller bare ytelse/watt? eller ytelse/pris/watt? Hva pokker vet jeg... For kanskje han bare vil vite hvem som yter best i videoredigering?.. eller spill Hva med dualcore? Stabilitet? Kan noen gi meg et tips til et stabilt chipsett til A64? Ikke nevn nforce4... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 det kan være en fordel å kjøpe cedar mill. 5976488[/snapback] Hvorfor? 5976559[/snapback] det skal dere finne ut av selv 5976732[/snapback] Når du påstår noe, vil jeg også ha en begrunnelse Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ikke folk bare svare på spm hans? Jeg har svart så godt jeg kan Men du er kanskje en som er mest opptatt av ytelse? Eller kanskje pris/ytelse? Eller bare ytelse/watt? eller ytelse/pris/watt? Hva pokker vet jeg... For kanskje han bare vil vite hvem som yter best i videoredigering?.. eller spill Hva med dualcore? Stabilitet? Kan noen gi meg et tips til et stabilt chipsett til A64? Ikke nevn nforce4... 5976733[/snapback] godt poeng, men det han sannsynlighvis mente, var ytelse, og hvem prosessor som er regna som den kraftigste på markedet btw, nforce3? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mener å huske i retningslinjene at du IKKE skulle lage slike tråder som dette, da kommer det mange feilaktige påstander og det blir bare krangel. De brukte til og med dette eksempelet her. Spesifisere spørsmålet ditt litt mer, og endre tittel. 5974238[/snapback] Enig.. Når Conroe kommer vil Intel ta tilbake tronen? Men vil ikke AMD få noe nytt da i tillegg til AM2? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) AMD og Intel er jo bare tull! Cyrix er (var) best! Endret 24. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mener å huske i retningslinjene at du IKKE skulle lage slike tråder som dette, da kommer det mange feilaktige påstander og det blir bare krangel. De brukte til og med dette eksempelet her. Spesifisere spørsmålet ditt litt mer, og endre tittel. 5974238[/snapback] Enig.. Når Conroe kommer vil Intel ta tilbake tronen? Men vil ikke AMD få noe nytt da i tillegg til AM2? 5977176[/snapback] Det vil tiden vise. Men tiden vil også vise om benchmarkene man har fått fra intel på conroe har vært særs partiske og fremstiller den i best mulig lys. Man må bare vente å se til begge er på markedet før man kan si noe... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mener å huske i retningslinjene at du IKKE skulle lage slike tråder som dette, da kommer det mange feilaktige påstander og det blir bare krangel. De brukte til og med dette eksempelet her. Spesifisere spørsmålet ditt litt mer, og endre tittel. 5974238[/snapback] Enig.. Når Conroe kommer vil Intel ta tilbake tronen? Men vil ikke AMD få noe nytt da i tillegg til AM2? 5977176[/snapback] Det vil tiden vise. Men tiden vil også vise om benchmarkene man har fått fra intel på conroe har vært særs partiske og fremstiller den i best mulig lys. Man må bare vente å se til begge er på markedet før man kan si noe... 5980731[/snapback] K8L skal vel avløse K8, noen som vet noe om den nye kjernen? fins svært lite imformasjon om den. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Spennende blir det i alle fall Edit: Men det ser jo ut som om prosessorer får enda mindre å gjøre i fremtiden (i spill) med for eksempel physX Endret 24. april 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Spennende blir det i alle fall Edit: Men det ser jo ut som om prosessorer får enda mindre å gjøre i fremtiden (i spill) med for eksempel physX 5981330[/snapback] kanskje prosessorutivklingen går så fort at vi ikke trenger egne fysikkort hva skal de to kjernene på prosessoren ta seg til da? (spør litt ironisk, men sikkert mange som tenker sånn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå