MacDude Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Dere har vel alle sett de to japsene (?) som mimer til Backstreet Boys? Vel, her er en amerikansk versjon, med en liten surprice mitt inni der:) Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Dere har vel alle sett de to japsene (?) som mimer til Backstreet Boys? Vel, her er en amerikansk versjon, med en liten surprice mitt inni der:) 5970037[/snapback] tror noen har glemt å poste en link? eller glemt å uploade en fil? :!: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 LOL!! Skal det være surprizen, eller? :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 wtf, ny etterpåskekrim! "Hvor er linken?"! *lete i sourcen* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette minner meg om den gange jeg skule sende ut referat fra et møte over mail. Jeg skrev litt i mailen og takket for møtet osv. Så stikker jeg hjem for dagen, når jeg kom tilbake på jobb så hadde jeg fått 20 nye mailer der folk spør hvor referatet er. Doooh, glemte vist å legge ved det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå