Jaybird Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Erdette et bra tilbud? Vennligst svar med fyllende svar, ikke bare "ja" eller "nei" Takker! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Jeg tror du får bedre pc for pengene om du kjøper ny. For et halvt år siden var den kanskje bra for prisen, men ikke nå. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 har jeg vert deg har jeg bestilt denner pcen(samme innhold)som den på finn. bare at alt er nytt i denner. å den tjener på det hær er screen shot Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 For min del ville jeg aldri kjøpt en brukt pc. Så jeg ville heller råde deg til og se hva som er bra på markede i dag, og heller kjøpe ny pc. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har man dårlig råd kan man kjøpe bruk, Men ville kjøpt ny hvis jeg var deg.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå