Eivind87 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Noen som vet hvordan man kan croppe videofilene som er filmet i 4:3 til å bli 16:9 i Adobe Premiere pro? Skal prosjektfilen i premiere være 4:3 eller 16:9? Tidligere har jeg brukt kameraets 16:9 funksjon og redigert i et 16:9 prosjekt, men dette er jo ikke helt optimalt med det MiniDv kameraet jeg har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Du har to alternativ. 1) Bruke eit widescreen-prosjekt og strekke ut videoen til 133% storleik. Kvaliteten vil då verte litt dårlegare. 2) Bruke eit 4:3-prosjekt og leggje på svarte striper oppe og nede. Det er iallfall tre måtar å gjere det på. a: Du kan croppe med filteret som heiter Crop. b: Du kan lage ein ny tittel der du berre har ein mal for widescreen letterbox. Malane (templates) finn du her: Sjå bilete i dette innlegget. c: Du kan lage stripene sjølv, i PS e.l. Kvar stripe skal vere ca. 72 pixlar høg, slik som dette: Sjå bilete i dette innlegget. Edit: Vedlegga ville ikkje fungere i dag, so eg berre linker til det innlegget eg brukte dei i tidlegare. Endret 22. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå