Gå til innhold

RPG-Spill til Gamecube

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan tipse meg om noen gode RPG spill til GC?

Har vurdert/prøvd disse:

Paper Mario: The Thousand Year Door

Gladius

Tales of Symphonia

Fire Emblem: Path of Radiance

Lost Kingdoms 1 & 2

Har også vurdert Phantasy Star Online, men jeg konluderte med at det ble for dyrt når jeg må kjøpe bredbåndsadapter utenom spillet + månedsavgift. Etter som jeg har forstått så er spillet langt fra det samme i 1-player.

Det jeg ennå har igjen å få prøvd på konsollen er et RPG spill ala. Oblivion, noe som er ganske ønskelig fra min side nå for tiden... Vet noen om et?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha noe ala oblivion til gamcube , så finnes ikke det , men det nærmeste du kommer er zelda , er jo i og for seg litt likt da selv om man ikke "levler opp"

Men har du vurdert Dette da , er vel ikke rpg , men action/eventyr/rpg og et meget bra spill også , sjekk selv video review på gamespot så får du et lite intrykk av hvordan det er.

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Eternal Darkness var ett av de første spillene jeg kjøpte, jeg rundet det tre ganger for å få udødelighet, men da konkluderte jeg med at spillet var "oppbrukt" og byttet det vekk :p

Et helt fantastisk spill, kanskje jeg til og med kjøper det igjen..!

Zelda har jeg også spillt, holder på med første gjennomgangen. (*Gledeseg til Twilight Princess* !)

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ikke på utkikk etter et turbasert rollespill (noe jeg mener Baten Kaitos er), men heller et der alt skjer på en gang, har prøvd for mye turbaserte og blitt litt lei :p

5970065[/snapback]

Baten Kaitos er turbasert, men ulikt alle turbaserte spel du har prøvd. Du må halde hovudet kaldt for å seie det sånn:)

Du kan lese omtale her

Lenke til kommentar

Skal du ha et spill som er morsomt, bra og underholdene på alle måter, går du for Paper Mario: The Thousand Year Door. Makan til bra spill skal du lete lenge etter. Systemet er godt utviklet, og spillet har masse humor. Må sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...