FonderPrism Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Er det noen som kan tipse meg om noen gode RPG spill til GC? Har vurdert/prøvd disse: Paper Mario: The Thousand Year Door Gladius Tales of Symphonia Fire Emblem: Path of Radiance Lost Kingdoms 1 & 2 Har også vurdert Phantasy Star Online, men jeg konluderte med at det ble for dyrt når jeg må kjøpe bredbåndsadapter utenom spillet + månedsavgift. Etter som jeg har forstått så er spillet langt fra det samme i 1-player. Det jeg ennå har igjen å få prøvd på konsollen er et RPG spill ala. Oblivion, noe som er ganske ønskelig fra min side nå for tiden... Vet noen om et? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva med Baten Kaitos. Har ikke prøvd det selv, men hørt det skal være bra. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg er egentlig ikke på utkikk etter et turbasert rollespill (noe jeg mener Baten Kaitos er), men heller et der alt skjer på en gang, har prøvd for mye turbaserte og blitt litt lei Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hvis du vil ha noe ala oblivion til gamcube , så finnes ikke det , men det nærmeste du kommer er zelda , er jo i og for seg litt likt da selv om man ikke "levler opp" Men har du vurdert Dette da , er vel ikke rpg , men action/eventyr/rpg og et meget bra spill også , sjekk selv video review på gamespot så får du et lite intrykk av hvordan det er. Endret 23. april 2006 av redflame Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Eternal Darkness var ett av de første spillene jeg kjøpte, jeg rundet det tre ganger for å få udødelighet, men da konkluderte jeg med at spillet var "oppbrukt" og byttet det vekk Et helt fantastisk spill, kanskje jeg til og med kjøper det igjen..! Zelda har jeg også spillt, holder på med første gjennomgangen. (*Gledeseg til Twilight Princess* !) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De eneste jeg kan komme på i farten, som ikke er nevnt enda, er: Skies of Arcadia og Virtua Fighter Cyber Generation. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er egentlig ikke på utkikk etter et turbasert rollespill (noe jeg mener Baten Kaitos er), men heller et der alt skjer på en gang, har prøvd for mye turbaserte og blitt litt lei 5970065[/snapback] Baten Kaitos er turbasert, men ulikt alle turbaserte spel du har prøvd. Du må halde hovudet kaldt for å seie det sånn:) Du kan lese omtale her Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Skal du ha et spill som er morsomt, bra og underholdene på alle måter, går du for Paper Mario: The Thousand Year Door. Makan til bra spill skal du lete lenge etter. Systemet er godt utviklet, og spillet har masse humor. Må sjekkes ut. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 skies of arcadia er mitt favoritt RPG spill til GC Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Spiller Paper Mario for tida, og storkoser meg med dette! Baten Kaitos må jeg virkelig få prøvd, det og Tales of Symphonia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå