Svendsen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hey Er på flyplassen der jeg skal drepe Frank. Etter at jeg har festa han til den stolpen så skal jeg finne resten av failien hans og redde dem. Men jeg finner dem ikke, hvor er de har nå løpt over hele plassen samt kjørt. På forhåns takk for all hjelp. Hilsen Svendsen Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 De er inne i et av husene. :smile: Bare å lete, så finner du de. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Faktisk i huset ved siden av der du satte fast Frank. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 eehh.. det var det første stedet jeg leta... hihi Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Logisk! Du begynner å leite i det nærmeste huset. Fant de med en gang! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Husk å skyt han som snakker i telefonen, ellers så kommer det tre biler med purk ved terminalen. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 *FLAU* Jeg fant det jo ut like etterpå da.. noe flau over at jeg ikke sletta detta med en gang. Har jo løpt for bi dem tusen ganger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 16:58, skrev JohndoeMAKT:Husk å skyt han som snakker i telefonen, ellers så kommer det tre biler med purk ved terminalen. og hvorfor skulle det gjøre noe? man har da en tommygun man kan plaffe rundt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå