Baba2 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Det har skjedd noe veldig rart med pc'en min i det siste. Når jeg høyre klikker på f.eks. skrivebordet, på en fil eller i fil explorer så låser pc'en seg, så må jeg restarte datan på alt-atrl-del måten Noen som har peil på hva som er galt? Og det hadde vært kjempe fint hvis noen hadde en løsning på dette problemet. Endret 22. april 2006 av Baba2 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har en jævlig åpenbar måte å løse problemet ditt på, men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Prøv med å søke etter virus og spyware. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Får du samme problem i sikkermodus? Siden det er fryktelig mye som kan være feil, så får vi bare begynne i en ende. Last ned Ultimate Boot CD og test ivertfall minne, harddisk og cpu, for å finne ut om de er defekte. Bruk også et av antivirusprogrammene på cden til å søke etter virus på pcen din. Så bør du fjerne all spyware, for eksempel med ad-aware. Prøv muligens en annen strømforsyning. Er det aktuellt å formatére og legge inn Windows på nytt? Prøv med andre drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 du har fått virus. så du må nesten formatere elr hva du gjør. hatt noe lignenes selv se Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Takk for så mange svar! Men det er litt dumt at jeg må installere windows på nytt fordi jeg gjorde det for et par uker siden..... Men jeg har scannet med ad-aware, den fant noe, men det hjalp ikke Skal prøve med et annet anti virus program først. Formattering blir på en måte det siste jeg gjør for å løst dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå