danilovic Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det inkluderer vel ordet "campingvogn" håper jeg. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Er online å lurte på om eg burde prøve å ungå å bruke tegnet, for ein lengre epoke.Ordet epoke er det nok ikkje heilt rett å bruke i denne tråden, men eg bruker det likevel.Kor lenge kan ein la være å bruke tegnet?Vel,det vart nemt tidligare i tråden at ein forfattar hadde forfatta ei heil bok uten å bruke tegnet.No hadde eg tenkt meg å lage meg noko mat,ferdig å ete.Å skrive mykje uten å bruke tegnet er ikkje veldig utfordrane meiner eg.Kanskje for nokre.(Uten å være alt for kategorisk :wink: ) Om ein bruker ord med omtrent lik betydning omgår ein "problemet".Kunne nemt fleire dømer men,trur dette holder foreløpig. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 83å juk115er jeg nå, eller kan jeg ikke bruke A83CII? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 05:36, skrev Mr.Hassan:Hei!Er online å lurte på om eg burde prøve å ungå å bruke tegnet, for ein lengre epoke.Ordet epoke er det nok ikkje heilt rett å bruke i denne tråden, men eg bruker det likevel.Kor lenge kan ein la være å bruke tegnet?Vel,det vart nemt tidligare i tråden at ein forfattar hadde forfatta ei heil bok uten å bruke tegnet.No hadde eg tenkt meg å lage meg noko mat,ferdig å ete.Å skrive mykje uten å bruke tegnet er ikkje veldig utfordrane meiner eg.Kanskje for nokre.(Uten å være alt for kategorisk :wink: )Om ein bruker ord med omtrent lik betydning omgår ein "problemet".Kunne nemt fleire dømer men,trur dette holder foreløpig. Håper det er lov å quote. Men jaggu måtte det være hardt for deg likevel. :wink: Jeg, derimot har ingen problemer med å holde meg unna det tabu tegnet. Btw, jeg har ikke noe i mot å få meldinger av deg, det var bare noe jeg merket meg - at du liker å melde rund til #hw.no-kameratene dine. :wink: I dag våknet jeg jaggu tidlig - 11:30. Det var rart... Når hvileforholdende er optimale, hviler jeg gjerne til 14:30. Vel nå orker jeg ikke å holde på mer. Edit: Fy da. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-10-02 23:06 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 05:36, skrev Mr.Hassan: kategorisk Dreit på leggen der ja Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Dykk har ikkje vurdert at det eine tegnet var der med vilje? --------- NB: Var oppe heile natta/dagen har endå ikkje lagt meg. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Lol! Endelig er det mat å få! Jeg har jobbet no i ca. en halvtime. Fin tråd, ja. Leit noen har drete på draget allerede! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 12:55, skrev Jimmy Pop:Lol! Endelig er det mat å få! Jeg har jobbet no i ca. en halvtime. Dakkar. Virker hardt å jobbe der du er, kan du ordne en jobb til meg? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Vel... det kan ikke være så vanskelig. Skriv en søknad til IT-avdelingen du. Du får sikkert jobb... Men det er hardt arbeid, det skal du vite! Jeg sliter nesten ræven av meg! Har løpt rundt (på forumet) som en gris i hele dag! Wheeeeeee!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 05:36, skrev Mr.Hassan:...Å skrive mykje... Dreit på leggen igjen der ja. Det er litt hardt å ikke bruke dette beryktede tegnet, men det går nok bra - tror jeg. Forøvrig er det jo bare artig å lage tullete tråder. Tror ikke jeg har vært med på noe lignende før! Anbefaler alle å komme til #hw.no på irc - tøff kanal! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette må jeg prøve. En liten utfordring i hverdagen er gøy. Jeg er hjemme fra videregående i dag, går allmenn gk. Det er noe drit, får veldig mye hjemmearbeid. Men nå er det feber det går i... :sad: Burde vel ikke være på datan i det hele tatt når jeg vil bli fort bra igjen, må jo hvile for å få driten ut av kroppen. Må lage meg noe mat, har ikke fått næring i kroppen på mange timer. Jeg har ingen pizza i dag, det blir vel Mr Lee kan jeg tenke meg. Det er teit når folk bruker andre tegn for å få uttrykket det de vil, jeg mener "x", "5" og "$". Finn andre ord! Tråden ble vel egentlig ikke noe vellykket, mange følger ikke reglene. Jaja, nå må jeg ha mat! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 12:18, skrev sosohal:Men jaggu skulle det være hardt... Livet er hardt ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 16:16, skrev borre:Anbefaler alle å komme til #hw.no på irc - tøff kanal! Bra du tok til vettet etterhvert da, det tok litt tid før du kom innom. Vi hadde kanalen en tid før du kom innom for en titt. Nå har det blitt en del folk der. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 16:19, skrev borre: Quote: Den 2002-10-02 12:18, skrev sosohal: Men jaggu s kulle det være hardt... Livet er hardt ja Fanden! Lenke til kommentar
Johan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Np har jeg fått meg en tykk bok om C# programmering. Det blir artig å leke med. Har noen av dere vært på Copenhagen på Thalia Theater; det var en artig opplevning. Er dere enige at den integrerte meldingkommunikatoren i lille myke er møkk? Etterpå må vi bedømme en vinner; Flere poeng til den som kan finne på kandidater til fremmedord; hårde ord etc. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 eg berre må legge inn et innlegg her, måtte finne ut om eg virkeli klarte å lage et innlegg uten å bruke .. du veit... fåreløpig trur eg det har gått veldi bra... noken feil?? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:56, skrev arve87:noken feil?? Jeg kan ikke oppdage noen feil da jeg gikk gjennom innlegget ditt. Nå har jeg akkurat brukt litt tid på de greierne jimmy bruker tiden på jobb. Den fyren jobber veldig lite har jeg fått intrykk av. Det går bare i forum og nettet. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tenk å få betalt for hobbyene man har. Drømme meg bort. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Må bare beklage innlegget mitt tidligere i denne tråden... Jeg hadde jo glemt topicen helt. Vet ikke hva jeg tenkte på. Må ha trodd det var en annen tråd. Håper dere kan ignorere den meldingen. All of you! Beklager at det florerte med tegn nummer nitten. Og over til deg, Hartge. Det er en hard jobb. Det tar på å gå rundt her på Haukeland. Fra her jeg er (IT-avd) til Kvinne Klinikken, er det over 700 meter bort. Og det er LAAANGT! Vi har lagt en kabel der en gang... Hah! Det var kult! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 10:55, skrev Jimmy Pop:Og over til deg, Hartge. Det er en hard jobb. Det tar på å gå rundt her på Haukeland. Fra her jeg er (IT-avd) til Kvinne Klinikken, er det over 700 meter bort. Og det er LAAANGT! Vi har lagt en kabel der en gang... Hah! Det var kult! [ironi]Ja, det må virkelig være hard [/ironi] Du jobber virkelig hardt jimmy, kan jeg må kontakte din overhode og fortelle han hva du bruker dagene på? Tror ikke helt han vil likte det. Nå fant jeg ut at BDD, en fyr på forumet er her i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå