kalg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 lurte på om chipsettet har så mye å si. en mann på databutikk sier jeg ikke kan gå under nforce4, men har det så mye å si? hva er egentlig akseptabelt hovedkort for stuepc, med tvkort? tenker på directx 9 støtte osv. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det han sier KAN være et poeng. Men det kommer an på hvilke videre komponenter du velger til systemet. For min del så skar det seg da jeg parret AMD cpu & nforce410 chipset sammen med et ATI Theatre 550 Pro TV-kort. Har lest om flere som har opplevd diverse merkelige hendelser med slike oppsett. (For ordens skyld så kjører jeg MCE 2005). Dersom du ikke skal ha TV-kort i maskinen ser jeg ingen grunn til å IKKE gå for nforce4. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) det jeg tenkte på var å bruke mitt gamle 9600xt kort, og en får ikke nforce4 med agp. bortsett fra noen jallaløsninger (xgp og agr). mitt spørsmål blir da er nforce3 brikkesett bra nok men et Hauppauge! WinTV-PVR-150MCE kort, en 3000+ og 1 gigabyte ram? eller vil jeg få en mye bedre løsning med nforce4 og et 6600 kort med pcix 16? tenker på billedkvalitet og denslags Endret 23. april 2006 av kalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå