darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Og Hagen er kongen over Norge og bestemmer hva alle andre synes? Du skjønner ikke forskellen på det du sier der, og det å ytre en mening om hvordan man mener ting bør være? 5981189[/snapback] Selvfølgelig, men hvis du ser hva jeg har skrevet og ha han har svart, så var det aldri snakk om hva Hagen mente. Jeg sa at NORDMENN aldri ville godtatt at muslimene bygde sine egne private sykehjem. Lenke til kommentar
Bliiip Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvorfor ikke? Hva folk vil bruke sine egne penger til er da deres sak. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Av samme grunn som at folk reagerer på at de får bygge sine egne moskeer? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Av samme grunn som at folk reagerer på at de får bygge sine egne moskeer? 5983151[/snapback] Det må de da gjøre, bare hold skattepengene våre utenfor. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Av samme grunn som at folk reagerer på at de får bygge sine egne moskeer? 5983151[/snapback] Det må de da gjøre, bare hold skattepengene våre utenfor. 5983206[/snapback] Tja. Det forutsetter at de ikke forurenser miljøet rundt seg med støy også. Jeg ville ikke satt pris på å bli vekt av bønnerop. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Av samme grunn som at folk reagerer på at de får bygge sine egne moskeer? 5983151[/snapback] Det må de da gjøre, bare hold skattepengene våre utenfor. 5983206[/snapback] Tja. Det forutsetter at de ikke forurenser miljøet rundt seg med støy også. Jeg ville ikke satt pris på å bli vekt av bønnerop. 5983256[/snapback] De må selvsagt holde seg innenfor samme regler som alle andre. Lenke til kommentar
Bliiip Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvorfor er du så negativ til muslimer darkness? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg er ikke negativ til muslimer, hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Bliiip Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du sier "folk reagerer" og da speiler du tydeligvis egne meninger over på alle andre bare det at du ikke vil si det rett ut selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er bare noe du går ut i fra. Jeg har ikke et negativt forhold til muslimer what so ever. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Om jeg har skjønt det riktig så står han (darkness|) jo på "andre siden" og lurer på hvorfor andre roper høyt ut i protest når noen vil bygge en moskeè.. Endret 25. april 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Bliiip Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvordan vet darkness hva alle andre mener? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg er synsk. Jeg vet ikke hva alle andre mener, men det er et faktum at det har kommet klager på Moskeer, og at folk klager på at innvandrer ikke integrerer seg nok. Hvis ikke du har fått med deg det, så får det være din sak. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 At de ikke integrerer seg nok er vel ikke akuratt en ukjent sak. Men nå føler jeg at vi blir litt off-topic. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Nordmenn har penga, Spanjolene vil ha dem > Norsk! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er selvsagt opptil enhver å avgjøre hvordan ens egne penger skal brukes. Hvis muslimer ønsker private muslimske sykehjem, sett i gang. På samme måte kan nordmenn gjerne opprette private norske sykehjem i Spania og drive dem på sine egne vilkår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Da bør du lese de andre postene også, og ikke bare den første. 5979318[/snapback] Jeg leste første post! Ergo: jeg svarte på første post. Er ikke innteressert i å lese alle 6-7 sidene med innlegg for å si min mening om første post??!! Endret 8. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
zilch Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er kapitalismen som gjelder, og da er det de med pengene som bestemmer. Om en spanjol ønsker å arbeide for en nordmann i spania, så er det nordmannen som bestemmer arbeidsvilkårene. Ønskes det at arbeiderene skal snakke norsk, så må de lære seg det. Gjør de ikke det, så får de heller ikke jobb hos oss. De som har pengene lager reglene, enkelt og greit. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er kapitalismen som gjelder, og da er det de med pengene som bestemmer. Om en spanjol ønsker å arbeide for en nordmann i spania, så er det nordmannen som bestemmer arbeidsvilkårene. Ønskes det at arbeiderene skal snakke norsk, så må de lære seg det. Gjør de ikke det, så får de heller ikke jobb hos oss. De som har pengene lager reglene, enkelt og greit. 6070822[/snapback] Nordmannen kan også komme til å måtte senke sine krav. Det er det markedet går ut på: Tilbyder og Etterspører møtes på midten eller et punkt til en av siden basert på relativ styrke osvosv. En liten tileggs ting er at kapitalisme også går ut på å tjene mest mulig penger. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er kapitalismen som gjelder, og da er det de med pengene som bestemmer. Om en spanjol ønsker å arbeide for en nordmann i spania, så er det nordmannen som bestemmer arbeidsvilkårene. Ønskes det at arbeiderene skal snakke norsk, så må de lære seg det. Gjør de ikke det, så får de heller ikke jobb hos oss. De som har pengene lager reglene, enkelt og greit. 6070822[/snapback] Ikke nødvendigvis. Dette handler om etterspørsel og tilgang. Det er den minste parten som setter kravene. Er det mange norske private sykehus i Spania og få nordmenn er det nordmennene som setter kravene. Er det mange nordmenn og får sykehus er det sykehusene som setter kravene. Hvis en følger en slik tankegang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå