Gå til innhold

Lage noe som smeller litt

danielsn

Anbefalte innlegg

dersom du har våpenlisens så kan du kjøpe krutt hos din lokale våpenforhandler. pistolkrutt er det beste da dette brenner raskest. riflekrutt går også,men da må du ha en beholder som tåler litt juling siden dette kruttet brenner tregere.

IKKE LAG EGNE KINAPUTTER ELLER BOMBER TIL NYTTÅRSAFTEN!!!!!!!!!!.....ALL EKSPRIMENTERING PÅ EGET ANVSAR!!!!!

(jeg tar ingen ansvar for skader eller eventuelle dødsfall som måtte skje)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en flaske og fyll halvparten av den med vann.

Hell i litt plumbo. 1 spiseskje eller to er nok.

Skru på korka, rist flaska og kast den UT!!!! :dribble:

Det er jo akkurat det samme som jeg skrev :p

Eheheh, sorry! Leste ikke alle innlegene før jeg skrev selv!

Lenke til kommentar
Hvis jeg skriver "ANFO".... Ringer det da noen bjelle?

AMMONIUM NITRATE OIL FUEL..........sett accounter som smulecrew (norske) på youtube bruker dette til sine "hyggeturer" med eksplosjoner på sør/sør-vest landet.

men det trenger en booster for å få en eksplosiv effekt. uten booster har den ingen effekt og kan like godt brukes til å fyre i peisen med.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

rørbombe.

Del opp fyrverkeri batterier, inn til minste del. sån att alt pulvere blir for seg, og alle fargekuler blir for seg.

så tar du ett stk rør, ca 2cm diameter på presser det flatt på eine enden. (20cm langt)

Knus så ett LED lys (kjøpes på rema ol. av minste sort) pass på att trådene ikkje ødelegges.

fest deretter en ledning på hver av tappene på lys pæren. stapp nedi halve røret med krutt fra batteriet, så tar du LED lyset med ledning ned til d er treffer alt kruttet. fyl deretter opp resten med krutt til det gjenstår ca 6cm med rør.

deretter stapper du dopapil eller noe lignende som kan brukes som tettemiddel ( ikkje masse.)

så til slutt presser du sammen andre enden med presse. og la lednings endene stikke ut. husk å ikkje press så hardt att ledningene blir ødelagt.

For å sprenge denne leken, trenger du minimum 3 stk 9-volts batteri seriekoblet.

eg kan love dere en ting, det smeller som et uvær.

(kansje dårlig forklart)

Lenke til kommentar
rørbombe.

Del opp fyrverkeri batterier, inn til minste del. sån att alt pulvere blir for seg, og alle fargekuler blir for seg.

så tar du ett stk rør, ca 2cm diameter på presser det flatt på eine enden. (20cm langt)

Knus så ett LED lys (kjøpes på rema ol. av minste sort) pass på att trådene ikkje ødelegges.

fest deretter en ledning på hver av tappene på lys pæren. stapp nedi halve røret med krutt fra batteriet, så tar du LED lyset med ledning ned til d er treffer alt kruttet. fyl deretter opp resten med krutt til det gjenstår ca 6cm med rør.

deretter stapper du dopapil eller noe lignende som kan brukes som tettemiddel ( ikkje masse.)

så til slutt presser du sammen andre enden med presse. og la lednings endene stikke ut. husk å ikkje press så hardt att ledningene blir ødelagt.

For å sprenge denne leken, trenger du minimum 3 stk 9-volts batteri seriekoblet.

eg kan love dere en ting, det smeller som et uvær.

(kansje dårlig forklart)

dette er farlig...........jeg snakker av erfaring folkens.........du vet ikke hva du får for noe ut av dette. det kan bli et puff eller et smell laaaaaaaangt forbi det du hadde tenkt deg.

hold dere til pappbeholdere, metall gir splinter som kan drepe!!!!

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Disclaimer: Oppskrift på Napalm publisert i vitenskapens navn, IKKE for bruk.

Napalm:

1. Finn en plastbeholder

2. Hell 2/3 med Zalo

3. Bland 1/3 bensin i mixturen

4. La stå i 2 dager

Zaloen blir en masse som lar seg påtennes, altså napalm!

Det er vel ikke akkurat orginal oppskriften, men en annen en som duger er besin og smelte isopor i bensinen, den smeller ikke men lager man en tykk pølse av den med en "liten" ladning svartkrutt eller noe annet man lager av KNO3 (salpeter) så for man en nokså heftig flammebombe, men vær forsiktig for "napalm" restene brenner lenge og det er så klissete at du får ikke fjerna det så lett .....

use your braines

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...