Camron Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er ingen aldersgrense som sagt, men de gamle damene i kassen har allikevel ikke særlig lyst til å selge det.De kommer somregel med "neei,, tror ikke vi har det inne" eller "tror du kan prøve på det andre apoteket oppe i gata" etc. Men det er ingen aldersgrense. 6037155[/snapback] Hvordan kan du svare så feil, så sikker som du er? Har du sjekka kanskje? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeje, trenger ikke Salpeter da. Kan gå på FK å kjøpe krista-k. Ingen kan vel nekte deg å kjøpe gjødsel ffs. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Camron : Hva mener du? Kamerat av meg kjøpte salpeter på apotek, han er under 18. Selv har jeg bare blitt møtt med dårlige unnskyldninger, men kjøper heller Krista-K på FK som LasH sier. 98%+ KNO3, som holder til det meste. Har du sjekka da btw? (Camron) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du sjekka da btw? (Camron) 6037570[/snapback] Senest for 1 dag siden da jeg gikk tomt for det... Men la oss ikke krangle, dette ser ut til å være forskjellig fra sted til sted, etter det du sier, av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hørtes merkelig ut.. sier de på apoteket at det er 18-årsgrense? Er helt sikker på at det ikke er noen norske lover som regulerer kjøp og oppbevaring av slike kjemikalier, i så fall er det en retningslinje som apoteket selv har satt. Men er enig i det du sier, la oss ikke krangle Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ta og mix tørris og vatn i ei 1,5 l flaske skru korken på, og løp FORT vekk... LANGT VEKK! Dette er VELDIG kraftige saker Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Et tips til de som skal kjøpe salpeter: Om de sier at du må være 18 år, er ikke det tilfelle. De fleste apotek har det, men som andre har påpekt, er det ikke alle som liker å selge det. Men, så er vi så heldige at salpeter ikke bare brukes til å lage krutt med, men også skinke. Går ann å forsøke seg med det om de lurer på hva det skal brukes til Her er det langt til en FK-butikk, desverre. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ta og mix tørris og vatn i ei 1,5 l flaske skru korken på, og løp FORT vekk... LANGT VEKK! Dette er VELDIG kraftige saker 6043221[/snapback] Hvor får man tak i tørris? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tørres selges det ikke noe særlig av tror jeg. men det er slikt de bruker til å kjøle ned isen til isbilen med :!: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tørres selges det ikke noe særlig av tror jeg. men det er slikt de bruker til å kjøle ned isen til isbilen med :!: 6043642[/snapback] Da skal jeg utdanne meg til å bli en isbilmann Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tørres selges det ikke noe særlig av tror jeg. men det er slikt de bruker til å kjøle ned isen til isbilen med :!: 6043642[/snapback] Da skal jeg utdanne meg til å bli en isbilmann 6043652[/snapback] Haha! tenk all den isen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Spør på hennig olsen, der fikk vi tak i det Lenke til kommentar
cof Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva kostet det da? 6043709[/snapback] Var å kjøpte litt tørris idag, betalte 22 kr pr kg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hva kostet det da? 6043709[/snapback] Var å kjøpte litt tørris idag, betalte 22 kr pr kg. 6043750[/snapback] Hvor kjøpte du det? Det var sykt billigt! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Her er noe som smeller om du ikke har svartkrutt, lag det selv eller demonter noe fyrverkeri! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Etter som jeg har hørt er tørris svært sært å transportere. Flyselskaper ønsker ikke å frakte det med fly, siden en feil med embalasjen kan bli katastrofal (mye co2 i kabinen er ikke bra for helsa). Derav måå det fraktes med båt/budbil og slikt. Siterer halveis naturfagslæreren min her, så ikke drep meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Molotov cocktail smeller ikke akkurat, men er da litt stilig likevel., * Flaske * Serviett/annet lettantellig papir * Bensin (Bilbensin, R/C fuel funker dårlig, for mye olje) Fyll på bensin i flasken, sett servietten nedi, snu den opp ned for å få bensinen trukket litt inn i servietten, tenn på, og kast. 5969460[/snapback] For og gjøre dette litt mer trygt: Fyll bensin opp til flaskehalsen, ta deretter plastilin eller lignende og tett igjen. Fyll så parafin oppå, men ikke opp til kanten. Bruk en gammel fille isteden for servietten. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ta og mix tørris og vatn i ei 1,5 l flaske skru korken på, og løp FORT vekk... LANGT VEKK! Dette er VELDIG kraftige saker 6043221[/snapback] Gjorde det på tg var ganske heftig ja EDIT: var en 0,5l. flaske da Endret 6. mai 2006 av danielsn Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 kom på noe annet som smeller litt og! tequila f.eks! mvh 1 stk lettere beruset exa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg