Gå til innhold

Lage noe som smeller litt

danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta alleminiumsfolie og krøll dem til små/ store baller( Små nokk til og få den in i en flaske) Så tar du en 1,5 L flaske fyller halvei opp med disse aleminiumsballen og heller saltsyre nedi, skru på korken, løp, vent. *BANG*

Lenke til kommentar
og hvor får vi saltsyre?

Vil ikke stjele fra kjemilabben.

6036503[/snapback]

Vel, vi hadde nedi kjelleren. Mamma bruker det til og fjerne ugress elns. Så når vi hadde brukt opp det, fikk vi en som vi kjente til og kjøpe 2 nye flasker til oss. :)

Lenke til kommentar

Hva kan jeg forvente at skjer på torsdag, når jeg tar ut Napalm blandingen og tenner på , ved en grusbane?

Har aldri drevet med Napalm, så jeg vet ikke om det bare brenner eller smeller/sprenger.

Så det hadde vært flott om noen kunne fortelle litt om hva jeg burde forvente :)

Lenke til kommentar
Hva kan jeg forvente at skjer på torsdag, når jeg tar ut Napalm blandingen og tenner på , ved en grusbane?

Har aldri drevet med Napalm, så jeg vet ikke om det bare brenner eller smeller/sprenger.

Så det hadde vært flott om noen kunne fortelle litt om hva jeg burde forvente :)

6036530[/snapback]

Det brenner smeller ikke. Men det brenner GANSKE godt, viss du har rett blanding. :)

Lenke til kommentar

Huh, slik Napalm har jeg aldrig lakt før. Oppskrift på PM? :).

Husker for en stund siden så tikk vi noen isepor biter og matet dem med så mye Bensin eller Olje( Husker ikke helt hva det var) Lot de ligge er en stund også hadde man Napalm :)

Lenke til kommentar
Huh, slik Napalm har jeg aldrig lakt før. Oppskrift på PM? :).

Husker for en stund siden så tikk vi noen isepor biter og matet dem med så mye Bensin eller Olje( Husker ikke helt hva det var) Lot de ligge er en stund også hadde man Napalm :)

6036830[/snapback]

Er ikke vanskeligere enn den som stod litt før i tråden :)

Disclaimer: Oppskrift på Napalm publisert i vitenskapens navn, IKKE for bruk.

Napalm:

1.  Finn en plastbeholder

2. Hell 2/3 med Zalo

3. Bland 1/3 bensin i mixturen

4. La stå i 2 dager

Zaloen blir en masse som lar seg påtennes, altså napalm!

5969820[/snapback]

Lenke til kommentar
Hehe, gode gamle brune klatten.. hadde litt mer forhåpninger, for jeg har aldri hatt noen svart røyk av denne.. Kanskje fordi jeg har pleid å bruke 60/40 for maks brennbarhet fremfor 40/60 for maks røykutvikling.

6037027[/snapback]

Røyken man får fra oppskriften min er ikke svart, den er tykk og grå...

Det går ikke ann å se gjennom den, dessuten er den giftfri...

Lenke til kommentar
Camron, hva er salpeter? har aldri hørt om det. men takk for oppskrifta :)

6037037[/snapback]

Nitrat (NO3-, også kjent som Salpeter) er et ion som inngår blandt annet i kunstgjødsel (Ca(NO3)2) og noen typer sprengstoff (vanligvis KNO3). Salpetersyre (HNO3) er en oksiderende syre.

Bare piss at du må være 18 for å kjøpe salpeter på apoteket.

6037054[/snapback]

"Ok"

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Camron, hva er salpeter? har aldri hørt om det. men takk for oppskrifta :)

6037037[/snapback]

Nitrat (NO3-, også kjent som Salpeter) er et ion som inngår blandt annet i kunstgjødsel (Ca(NO3)2) og noen typer sprengstoff (vanligvis KNO3). Salpetersyre (HNO3) er en oksiderende syre.

Bare piss at du må være 18 for å kjøpe salpeter på apoteket.

6037054[/snapback]

"Ok"

6037057[/snapback]

Trudde heller ikke man måtte var 18 for og kjøpe salpeter?

Ikke hørt noe om de på freakforum vertfall.

Kan kansje ha noe med hvem som er i "kassen" evnt apotek? :p

Lenke til kommentar

Det er ingen aldersgrense som sagt, men de gamle damene i kassen har allikevel ikke særlig lyst til å selge det.

De kommer somregel med "neei,, tror ikke vi har det inne" eller "tror du kan prøve på det andre apoteket oppe i gata" etc.

Men det er ingen aldersgrense.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...