Gå til innhold

Lage noe som smeller litt

danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, en ting til jeg husker ikke heilt..

Men sånne tynne kruttlapper... sånne som er ikke i røde runde plast bokser..

Ta 2 fyrstikker og legg en bit av ett strikk imellom(lunte)

Ta og brett krutlappene på midten, sånn at rundingene blir halve, ja...

Surr dette rundt fyrstikkene så stramt du kan...Teip deretter så lite å så lufttett som du kan, rundt heile dritten...Tenn på, å det kommer et bra smell, eller jeg mener å huske det var bra, gjorde dette når jeg var liiiten...

5969579[/snapback]

Den der liker jeg ikke, vi holdt på med det der, og jeg satt på en pinne og drev å bretta disse kruttlappene, så kommer en annen fyr og legger en ferdiglagd en(som er tent på), foran meg, og roper, kom deg vekk, jeg er selvfølgelig i min egen verden, men klarer å snu meg bort i siste sekund, BOM.

Fikk litt dritt i ansiktet. :cry:

Lenke til kommentar
Fikk litt dritt i ansiktet.  :cry:

6031429[/snapback]

Buhu ? Litt dritt i ansiktet?

Dersom man er litt kreativ når man googler finner man fort oppskrifter på ting som tar livet av folk på utallige måter, og her i tråden har vi hvertfall oppskrifter som kan rive av kroppsdeler, dersom man overdriver litt.

Jeg tror nok at trådstarter var ute etter ting som, ja nettopp, gir deg litt dritt i ansiktet om du oppholder deg i nærheten.

Lenke til kommentar
Fikk litt dritt i ansiktet.  :cry:

6031429[/snapback]

Buhu ? Litt dritt i ansiktet?

Dersom man er litt kreativ når man googler finner man fort oppskrifter på ting som tar livet av folk på utallige måter, og her i tråden har vi hvertfall oppskrifter som kan rive av kroppsdeler, dersom man overdriver litt.

Jeg tror nok at trådstarter var ute etter ting som, ja nettopp, gir deg litt dritt i ansiktet om du oppholder deg i nærheten.

6031473[/snapback]

Jeg var 8 år da, da er det ikke gøy :no:

Lenke til kommentar
Jeg lagde en perfekt røybombe idag! Hagen ble full av tett, grå røyk, var faktisk så deilig å endelig få det til :D

6031566[/snapback]

Helt til naboen ringer onkel brannutrykning.

6031579[/snapback]

Klart!

Vi tenkte på nettopp dette, så vi prøvde å stoppe den før det ble helt villt, men den var visst vanskeligere å stoppe enn vi trodde! Begravde den i snø uten at den stoppet omtrent, måte knuse den ned i gjørme...

Det kuleste var den blå flammen som kom rett før røyken :D

Oppskrift på PM ?

6031602[/snapback]

Sendt :)

Lenke til kommentar
Ja, en ting til jeg husker ikke heilt..

Men sånne tynne kruttlapper... sånne som er ikke i røde runde plast bokser..

Ta 2 fyrstikker og legg en bit av ett strikk imellom(lunte)

Ta og brett krutlappene på midten, sånn at rundingene blir halve, ja...

Surr dette rundt fyrstikkene så stramt du kan...Teip deretter så lite å så lufttett som du kan, rundt heile dritten...Tenn på, å det kommer et bra smell, eller jeg mener å huske det var bra, gjorde dette når jeg var liiiten...

5969579[/snapback]

Den der liker jeg ikke, vi holdt på med det der, og jeg satt på en pinne og drev å bretta disse kruttlappene, så kommer en annen fyr og legger en ferdiglagd en(som er tent på), foran meg, og roper, kom deg vekk, jeg er selvfølgelig i min egen verden, men klarer å snu meg bort i siste sekund, BOM.

Fikk litt dritt i ansiktet. :cry:

6031429[/snapback]

jeg lagde inni en penn en gang, satt å kjeda meg i kristendoms timen! tok bare av hetta på enden og tok ut blekk røret inni og stappa nedi til det var fullt!

når jeg var ferdig tenkte jeg at, pytt må få litt æksjen her så jeg satte den mellom 2 pulter(vi satt i grupper a 4) og tente på! ikke mye igjen av pennen...

læreren ble en smule sur kan man si!

Lenke til kommentar
Molotov cocktail smeller ikke akkurat, men er da litt stilig likevel.,

* Flaske

* Serviett/annet lettantellig papir

* Bensin (Bilbensin, R/C fuel funker dårlig, for mye olje)

Fyll på bensin i flasken, sett servietten nedi, snu den opp ned for å få bensinen trukket litt inn i servietten, tenn på, og kast.

5969460[/snapback]

skal du ha ekte molotov trengs det sukker, det smelter og klistrer seg til huden på ofrene. Fører til at de får klistrende smeltet, brennende sukker på seg til det slukner. smertehelvette! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA§§§

jeg er syk

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...