TanglewoodD Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ta plumbo opp i en flaske, fyll vann oppi å rist skikkelig. Jeg lover deg at det ikke er no flakse igjen ... pass på det kan smelle av deg handen. Det er utrolig kraftig! ! ! 5969767[/snapback] Det fikk jeg i øya engang Gjorde passe vondt ja, det er sterke saker Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) hm.... smeller napalm? Neida, helt trygt det! Endret 22. april 2006 av Camron Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 "Serviett/annet lettantellig papir" anbefales ikke... Riv heller opp en gammel t-skjorte i strimler og bruk det som "lunte"... 5969620[/snapback] Dasspapir funker liiike bra! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hm.... smeller napalm?men hvordan blir denne massen? seig? kan man smøre inn en sykkel med det f.eks? vil det henge på? hvor lenge brenner det? brenner det bort på en to tre eller? 5969869[/snapback] napalm brenner bare, ja åsså brenner det litt mer...å enda litt til... isopo i bensin, har noe alla samme effekt... Ta, ø døtt så mye isopor nedi bensinen att alt blir en graut... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ok, dette krever litt tålmodighet, men når det først smeller så kommer alle til å legge merke til det. 1: Kok opp 4 liter ertesuppe 2: Spis 4 liter ertesuppe 3: Når du kjenner du må fise, IKKE fis, hold det inne. 4: Repeter punkt 3 i 6 timer, og det er viktig at du IKKE slipper noe som helst ut. 5: Som vi alle vet blir gass under trykk til væske. Knip litt til. 6: Gå ut til et folkerikt sted 7: Vent til du kjenner et skikkelig trøkk i fua. 8: Pust inn, og slipp fisen. 9: Stikk hjem og skift underbukse. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ta en stk fyrstikk eske(ny) klipp av den ene siden med sånn tenne ting på og legg den mot alle fyrstikk hodene inni eska og teip igjen hele eska så mye du gidder. jo mere jo bedre igrunn! kast eska så hardt du kan mot en vegg eller liknende! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 dette funker ikke med alle typer krutt lapper, men det er bare å prøve seg frem: ta en rull og brett på langs slik at alle rundingene knekker. pakk rullen sammen i en klump og teip masse(hardt) men med ett lite hull i den ene enden. ta en papirbit eller noe som brenne og stapp i enden og tenn på! pang hjemmelaget kinaputt! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ta en klinkekule, de litt større! brett kruttlapper slik som i posten over og surr rundt klinkekula og teip masse. kast i vei! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ta en klinkekule, de litt større! brett kruttlapper slik som i posten over og surr rundt klinkekula og teip masse. kast i vei! 5974132[/snapback] Denne fungerer utmerket! Når jeg var mindre og lekte med kruttlapper, lagde jeg noe som kalte "Thors hammer". Det var rett og slett en rull med kruttlapp teipet fast til hammeren. Så var det bare å slå hammeren på ett eller annet Hva sa du, tinnitus? jah.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 lagde mye kruttlapp bomber på barneskolen. vi målte størrelsen i antall prikker(100 på en rull) lagde en "2000" en gang... den drønnet! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) bodde rett ved en militær leir når jeg var liten. det var kjempelett å finne "rødfis" i skogen, masse tilgang på krutt der en litt skumlere ting enn kruttlapper er å ta en tomhylse(brukte mye 7.62 av naturlige grunner...) og fylle den opp med krutt fra heksehyl(rødfis krutt funker og fint) og ta lunta fra heksehylet og putte ned i toppen for så å klemme igjen og teipe igjen toppen! du var heldig hvis du fant igjen bunnen, men resten inkludert tennkula finner du aldri! Endret 23. april 2006 av eXa Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du kan jo snakke med MacGyver å spørre om den oppskriften der han får en kongle til å sprenge! Skal visst funke kjempebra Ellers kan du laste ned "Anarchist Cookbook", masse flotte oppskrifter der Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 eXa..du grenser litt til spam her.. Anarchist Cookbook er farlig, genial farlig.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ta plumbo opp i en flaske, fyll vann oppi å rist skikkelig. Jeg lover deg at det ikke er no flakse igjen ... pass på det kan smelle av deg handen. Det er utrolig kraftig! ! ! 5969767[/snapback] Det virker ikke lengre, de som lager Plumbo har tatt oppi noen kuler som fjerner alt CO2/O2-et som blir dannet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Disclaimer: Oppskrift på Napalm publisert i vitenskapens navn, IKKE for bruk. Napalm: 1. Finn en plastbeholder 2. Hell 2/3 med Zalo 3. Bland 1/3 bensin i mixturen 4. La stå i 2 dager Zaloen blir en masse som lar seg påtennes, altså napalm! 5969820[/snapback] Sånn, da står det og gjærer Skal ta 1,5l flasken ut på torsdag kl 21:00 og tenne på ved en (grus)fotballbane =) Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Gi oss en raport og kanskje bilder/film hvis du ikke brenner levende da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ellers kan du laste ned "Anarchist Cookbook", masse flotte oppskrifter der 5974868[/snapback] Dersom moderatorene skal være like fascistisk overbeskyttende her som i de fleste andre tråder vil jeg tippe at denne tråden stenges. Dette rett og slett fordi at en som leser i den boka uten å ha kjemikunnskapene i orden vil dø en sikker død, når han selv minst venter det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Ellers kan du laste ned "Anarchist Cookbook", masse flotte oppskrifter der 5974868[/snapback] Dersom moderatorene skal være like fascistisk overbeskyttende her som i de fleste andre tråder vil jeg tippe at denne tråden stenges. Dette rett og slett fordi at en som leser i den boka uten å ha kjemikunnskapene i orden vil dø en sikker død, når han selv minst venter det. 6031190[/snapback] Og har man kjemikunskapene i orden, bør man vite hva som er farlig og ikke! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 bodde rett ved en militær leir når jeg var liten. det var kjempelett å finne "rødfis" i skogen, masse tilgang på krutt der en litt skumlere ting enn kruttlapper er å ta en tomhylse(brukte mye 7.62 av naturlige grunner...) og fylle den opp med krutt fra heksehyl(rødfis krutt funker og fint) og ta lunta fra heksehylet og putte ned i toppen for så å klemme igjen og teipe igjen toppen! du var heldig hvis du fant igjen bunnen, men resten inkludert tennkula finner du aldri! 5974829[/snapback] har laget slike MANGE ganger, verste var vel 100*15 =1500 smell på en slik papir remse, presset det hard sammen, masse svarte teip rundt, og et stjerneskudd til lynte. eg kan love deg det smeller Noen her som har prøvd pakepulver og vann i en lukket 1 og en halv liter brusflaske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg