danielsn Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Noen som har en ide på noe som smeller litt som kan mikses sammen av "vanlige" ting som finnes i et hus? Fikk så lyst til å smelle litt nå Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 1 stk ballong+Litt luft+1 stk nål=BANG! smeller ganske heftig Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ta en en boks myggspray/deodorant - bind en rull dopapir rundt den - hell bensin på papiret og boksen - tenn på - løp Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Molotov cocktail smeller ikke akkurat, men er da litt stilig likevel., * Flaske * Serviett/annet lettantellig papir * Bensin (Bilbensin, R/C fuel funker dårlig, for mye olje) Fyll på bensin i flasken, sett servietten nedi, snu den opp ned for å få bensinen trukket litt inn i servietten, tenn på, og kast. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Ta en en boks myggspray/deodorant - bind en rull dopapir rundt den - hell bensin på papiret og boksen - tenn på - løp 5969425[/snapback] Tror jeg venter med det til en dag jeg er alene hjemme jeg Balonger har jeg smelt så mange av.. noen andre tips? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Dette er da faktisk ulovelig da... Men edit: Den beste oppskriften er ei glassflaske av cola Fyll litt olje i bunn, deretter bensin opp til der flaska begynner å gå inn."Krøll" sammen dass-papir slik at det blir tynt å lett å stappe ned i flaska, snu opp ned... Tenn på, la det brenne litt...Kast, evt se--> å løp... Endret 22. april 2006 av Best0 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 1 stk plastpose, blås opp, slå hardt på den... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Spis masse kål og bønner, vent en halvtime eller så, og dunder og brak will come your way. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ja, en ting til jeg husker ikke heilt.. Men sånne tynne kruttlapper... sånne som er ikke i røde runde plast bokser.. Ta 2 fyrstikker og legg en bit av ett strikk imellom(lunte) Ta og brett krutlappene på midten, sånn at rundingene blir halve, ja... Surr dette rundt fyrstikkene så stramt du kan...Teip deretter så lite å så lufttett som du kan, rundt heile dritten...Tenn på, å det kommer et bra smell, eller jeg mener å huske det var bra, gjorde dette når jeg var liiiten... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Molotov cocktail smeller ikke akkurat, men er da litt stilig likevel., * Flaske * Serviett/annet lettantellig papir * Bensin (Bilbensin, R/C fuel funker dårlig, for mye olje) Fyll på bensin i flasken, sett servietten nedi, snu den opp ned for å få bensinen trukket litt inn i servietten, tenn på, og kast. 5969460[/snapback] *må prøve* Noen som blir med? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 "Serviett/annet lettantellig papir" anbefales ikke... Riv heller opp en gammel t-skjorte i strimler og bruk det som "lunte"... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 "Serviett/annet lettantellig papir" anbefales ikke... Riv heller opp en gammel t-skjorte i strimler og bruk det som "lunte"... 5969620[/snapback] Rødsprit er fint Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Rødsprit er fint 5969638[/snapback] Faktisk ikke, bensin er nok bedre... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Che che check it out Mange gode og ikke fullt så gode forslag Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) rødsprit er farlig... Hadde ei sånn flaske av metall, som skal brukes til rødsprit, primusbensin etc. Den var tom og jeg skrudde av korka, (det var sånn rødspritgass i den... ) og tok ei fyrstikk foran... Store deler av det ytterste hudlaget på pekefingeren bare skrella seg av... Endret 22. april 2006 av lubricator Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ta plumbo opp i en flaske, fyll vann oppi å rist skikkelig. Jeg lover deg at det ikke er no flakse igjen ... pass på det kan smelle av deg handen. Det er utrolig kraftig! ! ! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Disclaimer: Oppskrift på Napalm publisert i vitenskapens navn, IKKE for bruk. Napalm: 1. Finn en plastbeholder 2. Hell 2/3 med Zalo 3. Bland 1/3 bensin i mixturen 4. La stå i 2 dager Zaloen blir en masse som lar seg påtennes, altså napalm! Endret 22. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Disclaimer: Oppskrift publisert i vitenskapens navn, IKKE for bruk. *prøve* Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hm.... smeller napalm? men hvordan blir denne massen? seig? kan man smøre inn en sykkel med det f.eks? vil det henge på? hvor lenge brenner det? brenner det bort på en to tre eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg