Spliteye Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei, jeg er hos en venn med dataen min, jeg har med hub osv. internett koblet til hub osv. Men problemet er: Når han prøver å komme inn på mitt datamaskin gjennom nettverket, ber den om passord! noe jeg ikke har på dataen! Noen som vet hva jeg må gjøre hvis dette skjer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg vet at det der er et problem som enkelte pcer har. Prøv med nye drivere til nettverkskort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det der er et plagsomt problem ja. Men lenge siden jeg har hatt det. Mener du er nettverkskortdriveren sin feil efikkan? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det der er et plagsomt problem ja. Men lenge siden jeg har hatt det.Mener du er nettverkskortdriveren sin feil efikkan? 5972808[/snapback] Det kan være det, men jeg vet det ikke. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hadde samme problem etter fresh install av XP! Jeg tok å aktiverte deling så var det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå