Sweet Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei Har en kamerat av meg som kjører nøyaktig samme sykkel som meg, en YAMAHA TZR 05' mod. Problemet begynte i dag på vei hjem fra skolen at sykkelen dro ekstremt dårlig, på ca 6k rpm ved den minste motstand i veien (oppoverbakker) så dør den ned til ca 3000 rpm og så må han skifte ned til 2. for og få den i gang igjen. Den har hatt 100mil servicen og har bare kjørt 1465 km. Noen som vet hva som kan være gærent? det skjedde helt plutselig. På fri gir g tomgang går den helt som den skal. Er fjernet en del av plomba i potta, pluss større dyse, ellers er alt som det skal være. Takk for all hjelp Mvh Sweet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Dør den nesten som en skulle ha skrudd av tenninga, eller bare trekker den veldig dårlig? Ville sjekka det enkleste først. Tennplugg, bensinfilter og luftfilter. Hvis ikke mopeden er så veldig gammel skal det jo være garanti på den. En jeg kjenner fikk reparert mopeden gratis selv om plombene var fjernet. Det hadde ikke noe å si sa de på verkstedet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 mulig det.. den ble kjøpt sommeren 05. skal dra ned med den på mandag til jeco og se om det er noe gærent med hans samtidig som ejg får mitt kjede strammet. men jeg ska ta en titt på luftfilteret og tennplugg. Den drar bare veldig dårlig.. ikke som slått av tenning. takk for kjapøt svar sedsberg Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hørtes nesten ut som bensnblandingen var lean, men rart at det skulle skje så plutselig. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Ja jeg har hatt sånt på min og da var det gæren olje jeg hadde klart og få på.. Men skal en tur innom i morgen.. så da skal tennplugg, bensinfilter, luftfilter, og motorolje sjekkes Lenke til kommentar
Rapid_Fire Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har du fjernet mange plomberinger?? og kordan dyse størrelse har du på den?? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 fjernet den ene i svana.. 115 dyse Lenke til kommentar
Rapid_Fire Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 fjern alle plomberingen;) eg har fjerna alle og 15 drev framme, 115 dyse! går som ei kuuuula;) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 ja men det er bare far som mstår i veien for meg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ja men det er bare far som mstår i veien for meg 6525484[/snapback] Men han Far skal vel på Ferie, right ? Drit i alt, sett på Trimsylinder og clutch og veiv og lager, og da er det bra Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Når det først er kommet på så er dem som oftest ikke så negativ til det Endret 22. juli 2006 av kremt Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 ehm joa jeg kjørte uten frisk lufts anlegget sm det så pent heter, og eneste forskjellen er frekk lyd han gikk amok og spørte om jeg hadde fjerna siste plomba og sånt.. så tror han merker det.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Du bør fjerne den resirkuleringsgreia, den skaper bare trøbbel, blir fullt av sotbelegg inne i sylinderen tenker jeg pga det Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 nei var ikke no mye av det når jeg sjekka sist... Lenke til kommentar
Rapid_Fire Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 stemple e varmskjært!:/ bytt og kjør!;D Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 har bytta, og kjører *tråd kan stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå