lalleh Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hei! Har idag mottatt nye komponenter fra SHG til denne maskinen, men møter selvfølgelig på et problem jeg ikke har aning hvor ligger. All relevant maskinvare består av følgende Hovedkort: ASUS K8N4-E Deluxe CPU: AMD Athlon 3200+ 64 RAM: Samsung 512 MB PC3200 HDD: Western Digital 80GB S-ATA Skjermkort: ASUS Geforce 6600GL Vifteløst, 256 MB Problemer er det at maskin starter, alle vifter går, harddisken starter osv. Men skjermen viser ikke noe signal. Siden alle delene ankom idag, gjør jeg regning med at de skal fungere. Fram til nå har jeg mistenkt CPUen, men jeg er som sagt usikker på problemet. Det lyser også grønt på hovedkortet når strømmen tilkobles. Noen som har noe fornuftig å komme med her? Må jeg sende inn prosessor - eller flere komponenter? Hvordan er det isåfall med angrerett/reklamasjon hos SHG? Endret 22. april 2006 av lalleh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Sjekk at alt er riktlig tilkoblet. Sjekk at hovedkortet har nok strømkontakter. Sjekk at minnet står riktig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Sjekk at alt er riktlig tilkoblet. Sjekk at hovedkortet har nok strømkontakter. Sjekk at minnet står riktig. Hilsen, efikkan. 5969169[/snapback] Alt er riktig tilkoblet, hovedkortet har nok strømkontakter og minnet står riktig. Har også prøvd minnet i de forskjellige slot'ene uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå